Full version: Flasklamm
Leia
Idag har vi fått hem 3 flasklamm och de är sååå söta! wub.gif

Bilder finns på min blogg:

Jeanettes och Dinos blogg
zissi
Halledosingen så rart.......... kiss.gif wub.gif
CillaM
Så goa och fina, och så smååå! wub.gif
Leia
CITAT (CillaM @ 08-04-2009, 18:19) *
Så goa och fina, och så smååå! wub.gif

Ja, de är bara en vecka ungefär. wub.gif
Fårägaren fick alldeless för många flasklamm för att hinna med, så hon är jätteglad för den hjälp hon kan få, och byns barn är saliga. wub.gif
Alba
Nämen åhhhhhh.....det är förbjudet att visa upp så söta varelser. Man vill ja ta de i famnen.....ja det gäller även Dino.
Myosotis
wub.gif
Aqvakul
dom är ju bara helt underbara... wub.gif
Eva-Helene
ååååå jag blir ju nästan sjuk... wub.gif
Vippan
wub.gif så bedårande söta
Biggan_
Nä,så söta! wub.gif wub.gif wub.gif Jag förstår att ungarna är överlyckliga!
Så bra att du länkade till bloggen så jag får läsa lite om Dino! tummenupp.gif Fina smycken du har gjort Leia! bravo.gif
Leia
CITAT (Biggan_ @ 09-04-2009, 00:37) *
Nä,så söta! wub.gif wub.gif wub.gif Jag förstår att ungarna är överlyckliga!
Så bra att du länkade till bloggen så jag får läsa lite om Dino! tummenupp.gif Fina smycken du har gjort Leia! bravo.gif

Tack. Dessa var mina allra första nybörjar smycken, nu när jag gjort några fler (som jag inte lagt ut några bilder på) märker jag stor skillnad själv på att de blir snyggare, övning ger färdighet med andra ord. smile.gif

Just nu uppdateras inte bloggen dagligen direkt, men i sommar kommer jag vara ledig mycket så då lovar jag att skriva mycket om Dino som jag vet att du tycker om att göra Biggan! wub.gif Fram tills dess ska jag försöka skriva lite då och då iallafall! smile.gif
Biggan_
CITAT (Leia @ 09-04-2009, 06:40) *
Tack. Dessa var mina allra första nybörjar smycken, nu när jag gjort några fler (som jag inte lagt ut några bilder på) märker jag stor skillnad själv på att de blir snyggare, övning ger färdighet med andra ord. smile.gif

Just nu uppdateras inte bloggen dagligen direkt, men i sommar kommer jag vara ledig mycket så då lovar jag att skriva mycket om Dino som jag vet att du tycker om att göra Biggan! wub.gif Fram tills dess ska jag försöka skriva lite då och då iallafall! smile.gif

Tack Leia!...och Glad Påsk! smiley_small_hug.gif En Påsk- smiley_small_hug.gif till Dino också! wub.gif
Lars-Olof Arvids
Vilka gosingar! Hur söta som helst. wub.gif wub.gif wub.gif

På gården där jag hyr har vi också lamm, men de behöver inga flaskor.

[attachment=33012:Lamm1.jpg]
[attachment=33013:Lamm2.jpg]

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon