Christina i Småland
Idag är det rena julafton i TV för oss trädgårdsmänniskor. Tre program att titta på. Visserligen skiner solen och det är underbart ute hos mig, men det blir nog att bänka sig framför TV:n ändå.

TV4 kl. 15.35 Gardening confidential

svt1 kl. 18.40 Det blomstrar över nationsgränserna

svt2 kl. 21.30 Från trädgård till tallrik

/Christina
Meriona
Vilket tycker du verkar mest intressant? Det på Tv2 tror jag lockar mig mest! Det ska jag försöka övertala sonen om att låta mig se.... (Inte samma programsmak alla gånger, såklart!)
laugh.gif
Limeblossom
Jag kapar lite i tråden och undrar om någon såg Tinas trädgård på tv4+ i går? Vad tyckte ni?
Trams säger jag...men får väl ge det en chans till iallafall.
Alba
CITAT (Limeblossom @ 10-04-2009, 15:52) *
Jag kapar lite i tråden och undrar om någon såg Tinas trädgård på tv4+ i går? Vad tyckte ni?
Trams säger jag...men får väl ge det en chans till iallafall.

Jag kan ju inte påstå att jag jublade. Men det är ju bara första programmet.....det kanske blir bättre. Jag ger det ytterligare några chanser.
Monarda
Tinas trädgård var det sämsta jag sett i den vägen, orkade inte ens titta färdigt. Ett oseriöst hopkok av glättiga bilder, inget för verkliga trädgårdsmänniskor. thumbdown.gif
lovwal
CITAT (Monarda @ 12-04-2009, 23:04) *
Tinas trädgård var det sämsta jag sett i den vägen, orkade inte ens titta färdigt. Ett oseriöst hopkok av glättiga bilder, inget för verkliga trädgårdsmänniskor. thumbdown.gif

kan inte annat än hålla med, hade förväntat mig mer kvalité än så.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon