Fialotta
Beställde lökar från Odla i tisdags
och i dag var dom i lådan...
snacka om snabbt ohmy.gif

Sak ge mig ut o gräva ner alla vårlökar...regnet är på ingång
blir kalasbra rolleyes.gif
Micke
Hmm, kanske därför jag inte fått svar på min samtidigt inskickade förfrågan om fröleverans till Finland... wacko.gif

Micke
Almdalen
Det är fler som är snabba, bestälde julrosor från Rockdala i tisdags och de kom i dag.
Lagom att plantera i morgon.
wub.gif
Fialotta
Nu fattade inte jag va du menade wacko.gif

Nu blev jag nyfiken bara för de unsure.gif
Micke
Var bara lite ironisk. Vill man ha en leverans utanför Sverige måste man ta kontakt först per e-post för att diskutera alternativen. Jag har meddelat att jag vill köpa fröer - i måndags vill jag minnas - men ännu inte fått något svar. Möjligtvis för att de har händerna fulla? Nåja, det finns andra ställen på nätet, man behöver ju inte lojal som konsument numera...

Micke
Fialotta
CITAT (Micke @ 02-10-2003, 19:07)
Var bara lite ironisk. Vill man ha en leverans utanför Sverige måste man ta kontakt först per e-post för att diskutera alternativen. Jag har meddelat att jag vill köpa fröer - i måndags vill jag minnas - men ännu inte fått något svar. Möjligtvis för att de har händerna fulla? Nåja, det finns andra ställen på nätet, man behöver ju inte lojal som konsument numera...

Micke

Aha...var det Odla du mailade...
kan inte tänka mig att du inte får svar från dom
megasnabbt rolleyes.gif
Micke
Då får du tänka om... biggrin.gif

Micke
Fialotta
Jasså ohmy.gif

Okey...jag tänker om när det händer mig tongue.gif rolleyes.gif
Kristina i Skåne
Jag kan bara hålla med maudan, det gick undan. Jag beställde också mina lökar i tisdags kväll och de var i brevlådan torsdag fm och i jorden torsdag middag.
Smidigt och bra... tongue.gif
Micke
Nåjo, jag fick svar igår i alla fall, eftersom Göran noterat vår lilla ordväxling. Det kan ju hända att min förfrågan eller svaret försvann ut i cyberrymden, vilket faktiskt händer allt som oftast. Slutet gott, allting gott, bara nu inte min beställning också försvinner på vägen... wacko.gif

Micke
Fialotta
CITAT (Micke @ 04-10-2003, 11:45)
Nåjo, jag fick svar igår i alla fall, eftersom Göran noterat vår lilla ordväxling. Det kan ju hända att min förfrågan eller svaret försvann ut i cyberrymden, vilket faktiskt händer allt som oftast. Slutet gott, allting gott, bara nu inte min beställning också försvinner på vägen... wacko.gif

Micke

Där ser du Micke...
det hjälper att vi pratar om saken här rolleyes.gif

Ha en bra dag rolleyes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon