Full version: Omröstning
Husihelvete
När vi surfade runt lite så upptäckte vi att Vi i Villa har en omröstning på sin hemsida. Man ska rösta på den av de fem bloggar de radar upp som man gillar mest. En av bloggarna, Husihelvete.se, som de listar är vår. Vill ni så kan ni vara jättesnälla och rösta på vår blogg (Husihelvete.se) på Vi i Villas hemsida (www.viivilla.se).

Tack på förhand.
Österläge
Nu har jag röstat på er! smile.gif Lycka till!!
Betty
Nu har jag röstat på er, Ni leder stort! tummenupp.gif

Ställningen just nu:
  • (6%) Blomsterverkstad
  • (40%) Husihelvete.se
  • (26%) Husmusen
  • (19%) Inne & ute
  • (8%) Frejas miljöblogg
Meriona
Nu har jag också röstat, men det är bara för att det är du. Jag är nämligen allergisk mot bloggar... blush.gif
Österläge
CITAT (Meriona @ 16-04-2009, 14:00) *
Nu har jag också röstat, men det är bara för att det är du. Jag är nämligen allergisk mot bloggar... blush.gif

Intressant, hur yttrar sig den allergin? Nysningar? Knottror på tangentbordet? Suddig skärm? tongue.gif flirting.gif coolgleam.gif
Husihelvete
Tack, vad snälla ni är. Jag har ingen aning om vad omröstningen ska leda till men det är ju alltid roligt att vinna. wink.gif

CITAT (Meriona @ 16-04-2009, 14:00) *

Det kan finnas intressanta saker att läsa, i alla fall på vår blogg. Vi håller på att anlägga vår första trädgård så vi skriver, i alla fall under säsong, mycket om växter och plantering och annat.
susanneedgren
Nu har jag röstat! Ni har nu 46%

Lycka till!

/Susanne
Monaxe
Röstat!
Wilmer
Lycka till och glöm inte berätta hur det går!!
Betty
CITAT (Österläge @ 16-04-2009, 17:29) *
Intressant, hur yttrar sig den allergin? Nysningar? Knottror på tangentbordet? Suddig skärm? tongue.gif flirting.gif coolgleam.gif

giggle.gif
Jill-Ulrika
Nu har jag också röstat;) Som bloggare vill jag ju ge mitt stöd till bloggande gelikar såklart kompiskram.gif

Förstår inte vad som kan vara allergiframkallande med bloggar, snarare beroendeframkallande wink.gif
Husihelvete
Tack och åter tack för alla röster. Vi blev framröstade som bästa blogg i april.

Återigen tack
Wilmer
Grattis!!! yaay.gif
Betty
Grattis säger jag med! bravo.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon