Full version: Fått hem växthuset!
Monica WJ
Har köpt och fått hem mitt efterlängtade växthus. bravo.gif Beställde på en lördag och fick det hemkört på fredagen veckan efter, snabbt jobbat. Behöver nu bara vänta på att snö smälter så vi kan börja gräva.... rolleyes.gif
Livsnjutare
Samma här, fick mitt bara för några dagar sedan, Det känns som julafton, när man var liten. Tänk att man kan bli så upprymd av ett växthus? Jag väntar också på att snön ska försvinna , vi har inte så mycke kvar men ändå. Jag vill att det ska gå fort, jag har ju satt så många frö nu. Åh va det ska bli kul !

Ina Jönsson i Kälarne. smiley_small_hug.gif
Monica WJ
Ja visst är det roligt. Nu kan det inte blir varmt fort nog så att man kan sätta igång. Kommer troligtvis mer eller mindre "bo" i växthuset i sommar.
heffaklumpen
Jag fick överta mina föräldrars växthus, det är nu uppsatt och jag har grävt upp för mittengången. Det är jättekul och det ska bli spännande att se hur det kommer att gå i sommar....

Har massor med växter på fönsterbrädet som står och lapar sol just nu...

Vad ska du ha iditt växthus??? Ska du ha bäddar eller plattor med krukor??
lislena
Jag får hem mitt efterlängtade växthus imorgon.... yahoo.gif Det ska bli så kul att kunna sätta ut alla plantor där istället för att ha det inne lite här och där... rose.gif
Monica WJ
CITAT (heffaklumpen @ 22-04-2009, 10:29) *
Jag fick överta mina föräldrars växthus, det är nu uppsatt och jag har grävt upp för mittengången. Det är jättekul och det ska bli spännande att se hur det kommer att gå i sommar....

Har massor med växter på fönsterbrädet som står och lapar sol just nu...

Vad ska du ha iditt växthus??? Ska du ha bäddar eller plattor med krukor??

Jag tänkte ha lite grus, plattor och krukor. Visst är det kul att se hur allt på fönsterbrädet växer yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon