Full version: Arabisk jasmin
Åsa K, zon 1
Efter att ha haft den i några år så lyckades jag nog övervattna den. Nu vill jag försöka få tag på en ny. Den här köpte jag från *södra plantagen* men vet någon om den finns kvar? Hemsidan finns men är inte uppdaterad på 2-3 år och e-mail adressen funkar inte.

Jag har sökt på Forumet men det kommer endast upp gamla svar.

Skall väl erkänna att jag inte varit aktiv här på ett år eller mer så jag hade lite problem med att logga in.

Åker till Italien i slutet av veckan skall försöka hitta något där.

Tacksam om någon vet hur det ligger till med ovanstående hemsida (vill inte lägga ut hela adressen om det kan ha hänt något med ägaren)
Malva15
Hej!

Du kanske inte behöver försöka just med Södra Plantagen? Varför inte fråga efter en stickling här på forumet? Det gjorde jag förra året när jag hade samma problem som du och jag fick tag på en planta. smile.gif
Åsa K, zon 1
Tack snälla Malva!

Finns det någon här på Forumet som kan sälja en stickling till mej?

Jag har flera Epiphyllum att byta med om så önskas (namnade sådanna, bl. Clown) Eller kanske något annat.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon