Full version: Ett gränsfall
Lars-Olof Arvids
Detta är verkligen ett gränsfall. Älgåfallet/Elgåfossen ligger precis på gränsen mellan Sverige och Norge, i Bohuslän/Östfold. Nu när det har varit torrt väder är det inte lika mäktigt som efter en regnperiod, men ändå ganska imponerande med sina 46 meter.

[attachment=33867:_lg_fallet.jpg]

Olle
Red Top
Mycket vackert!
Jag kan höra bruset och känna vattenstänken!
ängsvädd
Ni kan även se den bilden på naturforumet som Markus har startat - dock har han varit osynlig där ett tag. Amaira är moderator.

http://natur.egetforum.se/forum/index.php
Myosotis
Jättevackert! Och tack för länken!
Meriona
Jag älskar ljudet av vattenfall! Man sitta och låta sig förtrollas hur länge som helst! wub.gif
Myosotis
CITAT (MimmiH @ 26-04-2009, 09:53) *
Ni kan även se den bilden på naturforumet som Markus har startat - dock har han varit osynlig där ett tag.

Markus_H alltså?
ängsvädd
CITAT (Myosotis @ 26-04-2009, 14:30) *
Markus_H alltså?

Ja smile.gif

Är det du som har blivit medlem - såg att en ny medlem tillkommit.
Myosotis
Nej det är det inte, för jag lyckades inte, har pm:at Markus men han tyckte jag skulle fråga Amaira.
Lars-Olof Arvids
Det är inte första gången jag lägger in samma bilder både här och i Markus naturforum. Jag gillar det forumet och skulle gärna se lite fler medlemmar där. smile.gif

Olle
Huggorm
Det var väldigt vad lite vatten det var i fallet nu, jag tror knappt jag sett det så torrt tidigare. Jag brukade köra den vägen förbi när jag jobbade i Oslo, det var mycket vackrare och trevligare väg än E6
ängsvädd
CITAT (Myosotis @ 26-04-2009, 19:29) *
Nej det är det inte, för jag lyckades inte, har pm:at Markus men han tyckte jag skulle fråga Amaira.

Hoppas du lyckas bli medlem myosotis smile.gif Det kanske bara var något tillfälligt fel? Har du fått svar av amaira?
Myosotis
Ja, hon har svarat och visste inte heller så här på rak arm vad det kunde vara för fel. Det är ju inte bråttom på något sätt, jag får försöka då och då eller så kanske någon av dem hittar felet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon