Danne031
Trädgården från A till Ö, av Lars-Eric Samuelsson och Ulf Schenkmanis
De bästa växterna för tomt och trädgård, av Lisa Winnerlid och Sven-Gösta Johansson

Någon som hört talas om dom?

I alla fall så betalade jag 24:50 styck för dom biggrin.gif så det spelar ingen större roll fast det är ju såklart kul att veta om man köpt något ökänt eller sådär smile.gif
blomkronan
Hej jag har inte läst den boken... men grattis till köpet den vill "bokia" ha 115:-se här vilken bok det är...(var det den boken du mena?smile.gif )
Danne031
Ja den var det..kul biggrin.gif
Aqvakul
Lars-Eric Samuelsson och Ulf Schenkmanis hade ju programmet trädgårdsdags i radion under många år.
Lars-Eric Samuelsson är enormt trädgårdskunnig och Ulf Schenkmanis var en mycket duktig journalist och författare av diverse fackböcker. Du har säkert gjort ett bra köp.

HelenJ
CITAT (Aqvakul @ 27-04-2009, 21:09) *
Lars-Eric Samuelsson och Ulf Schenkmanis hade ju programmet trädgårdsdags i radion under många år.
Lars-Eric Samuelsson är enormt trädgårdskunnig och Ulf Schenkmanis var en mycket duktig journalist och författare av diverse fackböcker. Du har säkert gjort ett bra köp.

Samuelsson/Schenkmanis bok har jag, och den hade jag mycket glädje av när jag fick den ny. Då fanns det inte så många böcker som behandlade alla delar av trädgården. Nu känns den lite föråldrad, men är fortfarande fullt användbar.
Myosotis
CITAT (Aqvakul @ 27-04-2009, 21:09) *

Jag älskade det programmet och saknar det fortfarande. Boken är kanske lika bra?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon