grönögd
ja har nyligen startat en blogg och allt möjligt som rör blommor, växter & trädgård. vore kul om ja fick lite
kommentarer och läsare, skriv gärna frågor om allt möjligt så svarar ja så gott ja kan,

www.metrobloggen.se/blandblommorochblad
HelenJ
CITAT (grönögd @ 27-04-2009, 13:55) *
ja har nyligen startat en blogg och allt möjligt som rör blommor, växter & trädgård. vore kul om ja fick lite
kommentarer och läsare, skriv gärna frågor om allt möjligt så svarar ja så gott ja kan,

www.metrobloggen.se/blandblommorochblad

Jag ser redan här i ditt inlägg att jag definitivt INTE ska läsa din blogg.
Jag klarar inte av att läsa texter som skrivs i talspråk. Det heter JAG, inte ja. Stor bokstav i början på en mening och punkt i slutet vore också trevligt.
nelly.trott
CITAT (HelenJ @ 27-04-2009, 22:00) *
Jag klarar inte av att läsa texter som skrivs i talspråk. Det heter JAG, inte ja. Stor bokstav i början på en mening och punkt i slutet vore också trevligt.

HelenJ: Det var väl lite onödig inlägg detta! Enligt dina egna regler skall du inte heller läsa här på odla heller !

Det var verkligen onödigt !
lovwal
CITAT (HelenJ @ 27-04-2009, 22:00) *

Innebär din avsmak för talspråk att du gillar varken Moberg eller Strindberg? whist.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon