Full version: Idag
Berith
Aktuella inlägg i dag - när är egentligen 'idag'? Byter det till ny dag vid midnatt? Kan ju vara bra att veta när man ska kolla nya inlägg... blink.gif
Ingemar
Det avser egentligen de senaste 24 timmarna men jag tyckte det lät konstigt att skriva så och kunde inte komma på nåt bättre. Uppgiften uppdateras hela tiden så det avser alltid aktuella inlägg de senaste 24 timmarna.
Berith
Ok. Tack! smile.gif

såg nu att du fått vänta nästan två år på det tacket. ujujuj! ohmy.gif
yla
jösses Berith laugh.gif laugh.gif
Berith
joodu tongue.gif

... men "idag" är ju idag oavsett vilken dag det är så två år hit eller dit kanske inte spelar nån roll wink.gif
Ingemar
wub.gif
gammelnalle
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

erkänner att jag inte upptäkt dessa två "avdelningar" förrän rätt nyligen... och de är ju kanonbra!!!

så även om det inte var jag som frågade eller svarade så passar jag på att skicka mitt TACK till er som "håller i ' et".
Eva St
CITAT (Berith @ 25-11-2004, 09:08)
joodu tongue.gif

... men "idag" är ju idag oavsett vilken dag det är så två år hit eller dit kanske inte spelar nån roll  ;)

Tänk så fort tiden går
Berith
Joo... *suckar* den gör ju det unsure.gif och nu har det gått lite tid till...
Sylvia
"Idag är den första dagen av återståden av ditt liv! "
Lev vä! wub.gif
*Felix matte*
CITAT (Sylvia @ 30-11-2004, 08:09)
"Idag är den första dagen av återståden av ditt liv! "
Lev vä! wub.gif

wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon