Full version: Små Bäbbar!
DragonLady
Måste bara få visa dessa små prickikorvarna som såg dagens ljus idag wub.gif
Mamma Mimmi är så stolt över sina små, 4 hanar och 1 tik blev det och allt gick som på räls yahoo.gif
Snart får man komma o hälsa på o ta lite bättre bilder... o pussas wub.gif
pejori
Milda parader, så söta... blush.gif
Pussa dom mycket...
Solander
Men halledulingen vad söt man får vara. wub.gif

Irene_L
Åhhhhhhh så söööta!! wub.gif
Ska du ha en av valparna?

Jag längtar så till min valp Milla ska få komma hem till oss. Hon är nu 5 veckor! wub.gif
DragonLady
Ja de kommer o bli helt nerdregglade av pussar giggle.gif
Nej denna gången blev det ingen bäbba till mig, skulle kanske haft en om det blivit mera tikar.
Kenneln som Mimmi kom ifrån skall ha tiken för hon vill fortsätta på den linjen, och eftersom jag har en dotter från Mimmi redan så vill jag inte ha en hane nu.
Men någon gång blir det en bäbba till, om ett år kanske, när min Hera är 2 år
Förra året Irene, vid denna tiden längtade jag också på att min bäbba skulle få komma till mig, man kan nästan inte tänka på något annat, det hjälpte mig i min sorg men det var som att åka berg o dalbana mellan sorg o glädje, valpen tar ju så mycket tid för en så att man hinner inte med att vara ledsen så ofta utan man sitter bara där o tittar på bäbban som busar o håller på med ett skratt o leenden hela tiden. wub.gif
Jag har haft katter i hela mitt liv och jag älskar dem över allt annat men detta lilla yrvädret har en helt annan plats i mitt hjärta för man kan inte jämföra en hund o en katt på samma dag.. vet inte om jag kan känna mer kärlek som när hon överlycklig kommer springandes mot mig när jag kommer hem, jag längtar alltid hem till henne wub.gif
Lycka till med din valp Irene, du har ju en underbar sommar att se fram emot, jag ler bara jag tänker på det smiley_small_hug.gif
Platinum
Milda matilda vilka sötnosar, mamma måste vara stolt smile.gif
Solstorm
Ojojoj. Jag känner direkt att det saknas något prickigt hemma hos mig.
Ingela i Segersberg
CITAT (DragonLady @ 01-05-2009, 23:28) *
Måste bara få visa dessa små prickikorvarna som såg dagens ljus idag wub.gif
Mamma Mimmi är så stolt över sina små, 4 hanar och 1 tik blev det och allt gick som på räls yahoo.gif
Snart får man komma o hälsa på o ta lite bättre bilder... o pussas wub.gif

Jag förstår att hon är stolt, när hon har fått såna sötnosar. wub.gif
Eva-Helene
*jag ska inte ha nån hund*....*jag ska inte ha nån hund*...*jag ska inte ha nån hund*...inte nu i alla fall....suuuuuck wub.gif
Irene_L
CITAT (DragonLady @ 02-05-2009, 09:52) *
Lycka till med din valp Irene, du har ju en underbar sommar att se fram emot, jag ler bara jag tänker på det smiley_small_hug.gif

Tack så jättemycket! Jag längtar såååååå! wub.gif
pejori
CITAT (Irene_L @ 02-05-2009, 09:13) *
Åhhhhhhh så söööta!! wub.gif
Ska du ha en av valparna?

Jag längtar så till min valp Milla ska få komma hem till oss. Hon är nu 5 veckor! wub.gif

Snart Irene...Snart... tummenupp.gif tummenupp.gif
Alba
Jag har nu dreglat över Irens valp ett tag ........och så llägger du också in bilder.........ahhhhh......så underbart sött.
DragonLady
Ja det är svårt att motstå sådana här korvar sos.gif giggle.gif
Meriona
Vilka mumsingar! Hur kan du hålla dig Dragonlady? crazy.gif confused.gif
DragonLady
Jag kan säga att hade det varit en tik till så hade hon varit MIN wub.gif
Meriona
Jag förstår det. Men hon tar väl fler kullar? 000.gif
zaaritha
SÅ fina!
Är det papillon?
Monaxe
Du milde så sött! wub.gif Hur kan man motstå så bedårande små korvisar? wub.gif rolleyes.gif

Undrar om det går att ha en sån liten goding ihop med en greyhound... confused.gif g.gif

muttrar....muttrar....muttrar....

crazy.gif help.gif "Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar...." sos.gif rtfm.gif
DragonLady
CITAT (Meriona @ 02-05-2009, 18:50) *
Jag förstår det. Men hon tar väl fler kullar? 000.gif

Vet inte om hon ska ha fler, hon har haft 4 nu.. kanske kanske.

CITAT (zaaritha @ 02-05-2009, 19:46) *
SÅ fina!
Är det papillon?

Ja små papillon korvar är det wub.gif
DragonLady
CITAT (Monaxe @ 02-05-2009, 20:00) *
Du milde så sött! wub.gif Hur kan man motstå så bedårande små korvisar? wub.gif rolleyes.gif

Undrar om det går att ha en sån liten goding ihop med en greyhound... confused.gif g.gif

muttrar....muttrar....muttrar....

crazy.gif help.gif "Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar....Ska inte ha fler hundar...." sos.gif rtfm.gif

Det vet du ju Monaxe giggle.gif när vi var hos dig jagade ju Hera "Yrvädret" henne runt huset för o leka men hon vågade ju inte stackarn.. wub.gif hon undrade nog vad det var för konstigt skrämmande svart litet yrväder som invaderade hennes gräsmatta giggle.gif
DragonLady
Tyvärr så var en bäbba inte frisk... åt inte o så.. den blev bara några dagar crying.gif
Så nu är det bara 4 bäbbar kvar... så här ser de ut nu wub.gif
Wilmer
help.gif wub.gif Så gosigt. Att allt inte går bra alltid, det hör ju tyvärr till.
LindaLunda
CITAT (DragonLady @ 02-05-2009, 15:14) *
Ja det är svårt att motstå sådana här korvar sos.gif giggle.gif

MMMM prickikorv som är sååå gott!
JÄTTESÖTA wub.gif
Biggan_
Ja, vad söta! wub.gif
Irene_L
Åhhh så underbara! wub.gif
DragonLady
Igår var jag och pussade på alla bäbarna wub.gif
Vilken päls de har.. mjukare går inte att uppbringa på denna jord kram1.gif
*Stintan*
Gud så söööööta wub.gif
Chamomille
ohmy.gif

Jösses va gulliga wub.gif
Biggan_
Men oj vad dom växer fort! ....och är om möjligt ännu sötare nu! wub.gif
Visst är det underbart att smeka en dunmjuk liten valp.
Wilmer
Oanständigt söta sweatingbullets.gif
Fru Frö
Guuuuuuuuud så söta! wub.gif
DragonLady
Ja det är ju livsfarligt o hälsa på sånna prickikorvar wub.gif
Denna korven som är kvar är så goo.. han ska upp i knät o gossa hela tiden, busar med de andra med sina rultiga små korvben o ibland välter omkull i farten.. man kan sitta o kolla i timmar med ett sånt där fånigt smil över hela ansiktet giggle.gif
Jag skulle nog inte fixa o föda upp bäbar för jag skulle inte lämnat ifrån mig en enda av dem no.gif

http://www.blocket.se/goteborg/Papillon_ha...m?ca=15&w=1
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon