Ja de kommer o bli helt nerdregglade av pussar
Nej denna gången blev det ingen bäbba till mig, skulle kanske haft en om det blivit mera tikar.
Kenneln som Mimmi kom ifrån skall ha tiken för hon vill fortsätta på den linjen, och eftersom jag har en dotter från Mimmi redan så vill jag inte ha en hane nu.
Men någon gång blir det en bäbba till, om ett år kanske, när min Hera är 2 år
Förra året Irene, vid denna tiden längtade jag också på att min bäbba skulle få komma till mig, man kan nästan inte tänka på något annat, det hjälpte mig i min sorg men det var som att åka berg o dalbana mellan sorg o glädje, valpen tar ju så mycket tid för en så att man hinner inte med att vara ledsen så ofta utan man sitter bara där o tittar på bäbban som busar o håller på med ett skratt o leenden hela tiden.
Jag har haft katter i hela mitt liv och jag älskar dem över allt annat men detta lilla yrvädret har en helt annan plats i mitt hjärta för man kan inte jämföra en hund o en katt på samma dag.. vet inte om jag kan känna mer kärlek som när hon överlycklig kommer springandes mot mig när jag kommer hem, jag längtar alltid hem till henne
Lycka till med din valp Irene, du har ju en underbar sommar att se fram emot, jag ler bara jag tänker på det