rosita
Sommarvärmen jagade på och nu står alla (nästan) plantor i sina slutkrukor! Jag har även planterat 6 tomatplantor i ett provisoriskt växthus av byggplast (intill förrådsväggen). 4 plantor aubergine står fortfarande i små krukor.

Sommarvärme i april! coolgleam.gif Ja, jag vet, kylan kan komma tillbaka... unsure.gif Men vinter blir det nog inte mer i år... bravo.gif
Monica WJ
Va roligt tummenupp.gif
Idag har vi markerat på marken vart växthuset ska stå, så det är lite tid kvar tills man kommer dit du är. Men den som väntar på något gott...... rolleyes.gif
rosita
Då har ni en härlig tid framför er! Lycka till!
GME
Va kul smile.gif

Samma här har plockat ut allt till det nya växthuset, har också ställt in 2 vattenkannor och 2 spänner och fyllt med vatten för att jämna ut temperaturen ifall att kung bore gör ett försök wink.gif

Håller dock fortfarande på och bråkar med de automatiska fönster uppnarna ranting.gif men det är ett annat kapittel nu hoppas jag på en fortsatt fin o varm vår smile.gif
polecat
Jag har också flyttat ut helgen, men det var 0 grader i natt så värmaren har fått gått några timmar.....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon