Full version: Groda i brallan !
Motti
I går skulle jag ta upp min gubbes målarbyxor som låg på verandan !jissa vad som hade flyttat in i dom ?jo en liten lövgroda rotfl.gif den satt där hela eftermiddagen rolleyes.gif men i går kväll hade den fått nog och gett sig i väg giggle.gif Så glöm inte att titta i brallor som ligger ute giggle.gif Tyckte bara det va för kul bravo.gif
PeterDeleter
Jissus.

Man kan undra vad mer som hyses i din gubbes kläder. Dags lämna in alla kläder samt gubben på totalsanering? crazy.gif
Motti
Ja det ligger något i det där med sanering rotfl.gif tur det inte var i sockorna lillgrodan låg !då hade den varit död nu g.gif
Meriona
haha så tokigt! laugh.gif
Min svåger drog på sig en overoll i stugan för några år sen och blev varse om en liten mus som "bodde" därinne. Gissa om han ställde till med en lustiger dans, han hade nämligen nästan hunnit få på sig hela, bara ärmen kvar..... crazy.gif
Alba
rotfl.gif så tokigt det kan bli.

Vi hade en lite groda i närheten när vi jobbade med båten i helgen.
Men här smiter ingen groda in......gissa om jag hade koll på stövlar och allt som låg på marken.....noggrann kontroll innan allt lastades in i bilen.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon