Full version: Chatten
Kajsa i Arvika
Nu när det är så mycket folk här inne kunde väl några passa på att besöka chatten? giggle.gif
aanderss
tycker du de
aanderss
KOM IGEN NU
Red Top
Jag lyckades komma in i chatten en gång, Men ni är så snabba där, så jag hinner inte med.
Aqvakul
CITAT (Red Top @ 05-05-2009, 22:38) *
Jag lyckades komma in i chatten en gång, Men ni är så snabba där, så jag hinner inte med.

Nej, där kan ungdomarna hållas... rolleyes.gif
aanderss
hehehe
Wilmer
CITAT (Red Top @ 05-05-2009, 22:38) *

Men red top, man lär sig kompiskram.gif Jag var likadan första gångerna jag var inne i ett chattrum. Försök igen tummenupp.gif
Gillan
CITAT (Aqvakul @ 05-05-2009, 22:42) *

Vilken komplimang! Tack för den smiley_small_hug.gif ..........50+ och ungdom giggle.gif
Aqvakul
CITAT (Gillan @ 06-05-2009, 08:52) *
Vilken komplimang! Tack för den smiley_small_hug.gif ..........50+ och ungdom giggle.gif

ung i sinnet... rose.gif kompiskram.gif
aanderss
hehe
*Stintan*

sos.gif har jag missat något i bipacksedeln?

//*Rasklubben för evigt unga*//
Alba

Tack för att du räknar mig som ungdom.....det ska jag leva på lääääänge. yahoo.gif
Irene_L
CITAT (Alba @ 06-05-2009, 09:52) *
Tack för att du räknar mig som ungdom.....det ska jag leva på lääääänge. yahoo.gif

Ja jag meee!!! yahoo.gif
Aqvakul
Okey, jag skulle kanske också platsa efter viss invänjning - men jag är trög när det gäller ny teknik: Ingen Ipod, använder knappt min mobil, tycker det är jobbigt att SMS:a m.m.
Alba
CITAT (Aqvakul @ 06-05-2009, 09:59) *
Okey, jag skulle kanske också platsa efter viss invänjning - men jag är trög när det gäller ny teknik: Ingen Ipod, använder knappt min mobil, tycker det är jobbigt att SMS:a m.m.

Ipod---vad är det
mobil---ja bara som säkerhet om jag går vilse
sms:a----helst inte......tar ju en evighet att få dit bokstäverna och sen ska de bilda ord också .....som någon annan ska begripa.
Myosotis
CITAT (Alba @ 06-05-2009, 11:25) *
Ipod---vad är det
mobil---ja bara som säkerhet om jag går vilse
sms:a----helst inte......tar ju en evighet att få dit bokstäverna och sen ska de bilda ord också .....som någon annan ska begripa.

Precis på den nivån är jag också fast jag är ung. De gånger jag har varit inne i chatten så har folk varit vänliga och hjälpsamma och väntat på mig, inga problem alls! kompiskram.gif
Kajsa i Arvika
Man får ju ta allt med en liten klackspark.. sen kan det bli en hel del kuliga "förvecklingar" när texten rullar på och man kommer in på nya ämnen efter som... slap.gif
Motti
Jag är ju 50+6 och hänger med på chatten !ja i alla fall för det mesta whistling.gif en del är ju hisskeligt snabba på tangentbordet men för det mesta går det bra .Verkar som det är strörst aktivitet framåt 22 tiden då brukar jag titta in om jag orkar och har tid.Det vore ju kul om fler tittade in tycker jag rolleyes.gif kul att höra vad folk bor vad dom odlar osv.plus att man kan få supersnabba svar på frågor om tex trädgård och växter bravo.gif Ibland är det spex och skämt och man kan få skratta sig fördärvad rotfl.gif har man ljud med blir det ju lite extra krydda på chatten giggle.gif
Nostalgia
CITAT (Kajsa i Arvika @ 05-05-2009, 22:10) *
Nu när det är så mycket folk här inne kunde väl några passa på att besöka chatten? giggle.gif

Ja det vore ju trevligt smile.gif men jag kommer inte in utan det kommer upp ett felmedelande när jag försöker sad.gif
blomkronan
CITAT (Nostalgia @ 08-05-2009, 10:56) *
Ja det vore ju trevligt smile.gif men jag kommer inte in utan det kommer upp ett felmedelande när jag försöker sad.gif

Vi som var i chatten, såg att du kom och gick... smile.gif synd att du inte kom in.
Kanske du ska uppdatera java? prova med det.
Nostalgia
CITAT (blomkronan @ 08-05-2009, 11:03) *
Vi som var i chatten, såg att du kom och gick... smile.gif synd att du inte kom in.
Kanske du ska uppdatera java? prova med det.

Har försökt uppdatera Java ett par gånger nu men det funkar inte det heller no.gif får väl be ungdomarna om hjälp ikväll giggle.gif
Wilmer
Ja, se till och få det klart, vi väntar i chaten flirting.gif
pejori
hittade inte ju. confused.gif

Måste ju installera kafekoppen först ju... crying.gif
Jag och chattar... -fear-.gif dunno.gif slap.gif
Irene_L
Titta gärna in i chatten!!! Nuuuuuu...... giggle.gif
Ralf
Nu
Ralf
NU NU
Monaxe
Chatten är verkligen ett andninghål!
Har fått många vänner därifrån, för att inte tala om alla goda råd och ffa: alla goda skratt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon