Motti
I går fick jag mina efterlängtade Pelargonsticklingar, direkt i brevlådan regält förpackade och dom var krafftiga och större an jag förväntade mig faktiskt,riktigt kul att få så bra förpackade sticklingar.De jag skickat efter är Moskito shocker och Appelblossom,hoppas nu de växer bra och blir lika vackra som på bilderna rolleyes.gif Moskito shocker ska ju hjälpa till att hålla undan myggen genom sin doft ,ska bli spännande att se om det fungerar också flirting.gif Ja då kan jag rekomdera er att skicka efter Pelargonsticklingar från Odla snabb leverans var det också !tog en vecka knappt.och billigt var det,sex sticklingar för 133 kr ink frakt.

Mvh Motti
Alba
Ja visst blir man glad när man får kraftiga fina plantor.
Jag har hittills haft tur med det jag köpt från Odla. En el har inte klarat vintern men det beror nog mer på mig och de möjligheter jag har att övervintra dem.
I år köpte jag inga Pelargoner.......fick för mig att jag inte skulle rymma mer.....konstigt innocent.gif

Farmor Selma
Har också köpt sticklingar från Odla och blev glatt överraskad att de var så kraftiga. Köpte bl,a några hängpelargonior och undrar om någon har bra tips på hur jag ska klara dem över vintern. Har aldrig lyckats klara en häng till nästa säsong, är de svårare än "vanliga" pelargonior?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon