CurlySue
Äntligen har de lite större storlek än 42....
Så jag slog till på ett par superläckra blommiga hängselbyxor... yahoo.gif
[attachment=34316:snickar.JPG]

Ska också köpa snickarbyxor till älskade snickar-sonen i helgen, och sy i lite kilar i älskade makens snickarbyxor som lyckats krympa i garderoben under vintern... whist.gif
tepa
Hej

Jättefina, vill också ha. Månne de finns i stl 36...

Hälsn Tepa
Monarda
Det finns väl inget bättre att ha i trädgården än hängselbyxor för oss lite rundnätta damer. Sarah, jag har också sneglat på dessa byxor men tycker nog dom är en aning dyra. wink.gif Jag kom på att jag sparat mina hängselbrallor sedan jag väntade sonen (man ska aldrig slänga något) och dom passade alldeles utmärkt så här 17 år och 10 kilo senare. giggle.gif
Lavin
Den som spar han har! Hängselbyxor är överlägset eftersom de täcker glipan i ryggen! Höstgrävning med tröjor som kasar upp, usch... Jag har ett par i denim från granngården, inte garden girl men riktigt rejäla! Jag har fixat proffsknäinlägg, så sjuuuukt sköna när man rensar skräp!
pianja
De är söta. smile.gif Bra med fickorna också. Men, jag tycker att både snickarbyxor och overall är fruktansvärt opraktiskt när man ska pinka.
Chamomille
CITAT (sarah68 @ 07-05-2009, 10:49) *
som lyckats krympa i garderoben under vintern... whist.gif

Hur gick det till egentligen? Konstig garderob ni har unsure.gif

Coola brallor. Ska nog beställa ett par själv.
hallonrosa
Har sett dom där i reklam, dom är jättefina sarah68 smile.gif Hoppas du blir nöjd!
torvan
Jag har precis provat mina yahoo.gif jättefina med skön passform.
Jag var osäker på stl 42 eller 44 men tog den mindre.
Sitter ok och går nog ut sig lite då det är ren bomull så
får jag ännu mer att växa i crazy.gif
Beställde dom i tisdags och fick dom idag. Så du behöver nog inte vänta länge...torvan
Överbölingen
Det må vara ursäktat at jag är karl, men frugan köpte brallorna förra året och jackan i år. Hon använder dem dagligen när hon jobbar i trädgården och jackan är den skönaste hon haft säger hon. Ni som skall med till Estland får se Petra Maisons (GG) kollektion på båten.
Aqvakul
Fräcka och genomtänkta brallor - Jag antar att det tyvärr inte finns några "Gardenboys". Varför får inte vi vara både praktiska och fina i trädgården?
Chamomille
CITAT (Aqvakul @ 07-05-2009, 18:05) *
Fräcka och genomtänkta brallor - Jag antar att det tyvärr inte finns några "Gardenboys". Varför får inte vi vara både praktiska och fina i trädgården?

Äsch, det räcker ju med att ni tar av tröjan så kan ni ju gå med vilka brallor som helst flirting.gif
karinb2
Vad söta dom är! Jag vill också ha sådana byxor. Men det får väl bli nästa sommar när min gravidmage är borta! yes.gif
wibemo
Jag har läst någonsatans att man inte får inleda någon i frestelse blush.gif MEJ OJ VAD JAG VILL HA ETT PAR SÅDANA BYXOR Jag blir glad när jag ser dom. Mina gamla får hänga med denna säsong men sen........... yahoo.gif
Lady Hamilton
CITAT (Överbölingen @ 07-05-2009, 17:53) *
Det må vara ursäktat at jag är karl, men frugan köpte brallorna förra året och jackan i år. Hon använder dem dagligen när hon jobbar i trädgården och jackan är den skönaste hon haft säger hon. Ni som skall med till Estland får se Petra Maisons (GG) kollektion på båten.

Även jag köpte byxorna i fjol och Jackan i år (Kunde inte låta bli efter "Modevisningen" som var på Älvsjömässan wub.gif hade jag haft småbarn så hade jag nog även köpt till dem.......)
Däremot har jag inte hittat "Emil-mössan" som Tina hade på visningen, så jag har köpt en liknande på annan affär. Och jag håller med om att det är helt suveränt sköna kläder tummenupp.gif
Och till de "olyckskorpar" som kraxade i fjol om att de inte skulle klara av att hålla sig lika fina efter tvätt, kan jag meddela att mina byxor är lika fina trots att de är tvättade över 10ggr giggle.gif
Wilmer
Jaha och exakt VAR beställer ni dem shy.gif
Överbölingen
googla på Gardengirls!
Lavin
finns på granngården!
CurlySue
hej
jag beställde mina via http://www.gardengirl.se

Hoppas de kommer snart !!
CurlySue
köpte även till en scarf..som jag tänkte ha i håret...
så nu gäller det bara att hitta matchande tröjor till byxorna...
Det är kul att se lite fräsch ut...trots trädgårdarbete och byggarbete.
Njuter också av att faktiskt kunna göra lite arbeten med mina händer.
Förra sommaren kunde jag inte ens tvätta håret själv... men nu med ny medecin så är jag nästan lika stark som jag var innan.

rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon