|
Bettson
07-10-2003, 09:44
Kram på dig Helen! Det där med barometer känner jag igen. Händerna är stela och stavfelen hoppar fram på tangentbordet. Hösten kan göra mig lite låg men jag brukar trösta mig med att det är den tidpunkt på året då det är som längst till nästa höst. Det kan nästan vara en anledning till att fira om man inte kommer på något bättre. Hoppas du får många kramar under dagen så att du känner dig bättre.
Monica M zon 4
07-10-2003, 09:46
Här får du en kram av mig!  Hoppas det känns bättre nu!  Håller med om att hösten är trist och att allt djäklas vissa dagar. Du får försöka mysa till det lite med en filt, några ljus och några goda kataloger i kväll så känns det kanske lite lättare. Våren är snart här igen!
Helen i Skåne
07-10-2003, 09:47
Tack och kram på dig själv Bettson! Fördelen med hösten ar att man kan sitta framför datorn utan att ha dåligt samvete för att man borde vara ute... Dessutom har man tid att läsa in sig på allt man missat här under sommaren och få idéer till murar, planteringar och egenhändigt gjutna plattor!
Eva Swahn
07-10-2003, 11:40
KRAM på dig tösen!
Skingra tankarna och berätta lite om dina planer om egenhändigt gjutna plattor. Det är ett av mina tänkta projekt! Likaså om murar och sånt.
Här får du en till kram Helen! Hoppas det känns bättre!
Mariann
07-10-2003, 11:46
Kramissar till dig, Helen och alla andra behövande på forumet
Kram till dig Helen! Visst är vissa dagar sådana att man skulle dra ned rullgardinen och stanna kvar i sängen med en god bok! Men tänk - jag gillar hösten!! Jag tycker om stillheten, doften av våta löv och att titta ut över lönnarnas färgprakt. Kom igen i november! Då är det inte lika kul längre!  Men just nu får man gå ut och hoppa i en virvlande lövhög, frysa om nästippen och dricka varmt te när man kommer in samtidigt som man bläddrar i Karin Berglunds nya bok. Hoppas du inte mådde sämre nu, Helen! Jag vet att alla inte älskar hösten...
Jag gillar att kramas så här kommer en hel drös kramar från mig! Så du har en "sån" dag, hövvaligen! De dyker ju upp då och då, de gråsvarta dagarna då man behöver något att trösta sig med. Då brukar vi här hemma säga att "det kommer bättre dagar", för det gör ju alltid det ändå! Upp med hakan, det kommer bättre dagar, jag lovar!
Helen i Skåne
07-10-2003, 12:18
Tack! Och jag älskar också hösten! Nu ska jag koka te och bläddra i trädgårdstidningen lite...
många kramar Helen man kan ha det lite gott så här på hösten slappa av o tat lungt
Pia mitt i Skåne
07-10-2003, 14:44
Här kommer en STOOOR Skånekram också ( som vädret är här, så man bara vill gå i ide, kan man behöva ett helt GÄNG med kramar...) Pia
Och här en kram från Västerås, livet är ju inte alltid så enkelt. Man får ta nya tag många dagar
 Och ännu en stor kram från Hyltebruk i Smålands landskap och Hallands län. ha det gott önskar Renate
Almdalen
07-10-2003, 21:23
Här kommer ännu en stor Kram från Skåne och mig, till alla er som behöver den. Jag gillar hösten och alla dess färger men också grådiset, visst är jag lite annurlunda! Jag har dock många i min omgivning som lider så jag kan förstå att ni har en tuff tid framför er. Behövs det sä säg till jag skickar gärna fler kramar.
Är det bara tjejer som kramas? Här kommer en varm kram från mig
Många stora kramar till dig Helen Från Eva St
SUPERKRAM från mej försökt att ladda upp en bild också men albumet vill inte idag så alla får nöja sej me denna kram sålänge
Helen i Skåne
08-10-2003, 09:30
Milde tid! Inte trodde jag väl att det fanns så många kramgoa människor! Tack alla!!! Jag blir nästan lite generad... Hoppas ni alla får en bra dag och en fortsatt fin vecka, KRAM tillbaka till alla!
 Titta på dina fint beskurna träd Helen, de har säkert ett o annat gott att säga om dig! Om de blommar i vår är det belöningen till dig. Dagarna är betydligt kortare nu, men UJ vad skönt det är de stunder man kan kisa in i solen.
lavendel
08-10-2003, 19:07
 Ännu en kram....från mej som älskar hösten och vintern....mår som allra bäst nu....men framåt februari/mars ..i det gråtrista.....när våren aldrig kommer...då återkommer jag och tigger en kram tillbaka! Lavendel
SOLVEIG
08-10-2003, 19:36
Helen! Vi från Bäst- o förlåt Västkusten skall väl inte vara sämre, här kommer en riktig bamsekram.Här blåser och regnar det som det värsta!  men te piggar också alltid upp! Må så gott hälsar Solveig.
Helen, jag har förstått på dina senare inlägg att krambehovet inte är lika akut längre, men sänder ändå en kram för att det känns trevligt att kramas.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|