Österläge
Hej!

Nu i helgen är det ju Lisebergs trädgårdsdagar (fre-sön 10-19) och jag ska vara där med Svenska Örtasällskapet som jag är med i. Vi står i rådgivningsdelen nära södra entrén. Kom o säg hej vetja! biggrin.gif Ska försöka komma ihåg att ha min odlaknapp på mig, annars får ni fråga efter Birgit! (kort brunett på 29 år) Jag är där hela lördag o söndag tom kl 15.

Läs mer om Trädgårdsdagarna på http://www.liseberg.se/sv/hem/Nojesparken/...adgardsdagarna/.

Hoppas vi ses!
Meriona
Jag ska tyvärr inte dit, men Wilmer ska! Ska messa henne att hålla utkik efter dig! laugh.gif
Österläge
Ja gör det! yes.gif Jag håller utkik efter en hamster... giggle.gif
Wilmer
nono.gif MARSVIN!!

Jag fick Merionas mess, bra det såg jag kunde hålla utkik! Trevligt att träffas igen Birgit, även om jag fick gå till Pelargonsällskapet för att dra en vinst happy.gif . En härlig dag i trädgårdens tecken, tur jag inte orkade bäre mer för då hade jag nog blivit fattig.
Meriona
Nästa år MÅSTE jag också ta mig dit, det lät så trevligt det jag fick mig berättat. tummenupp.gif
Österläge
Oh förlåt Wilmer!!! blomma.gif Är inte så bra på smågnagare... whistling.gif Men jag kände ju igen dig iallafall! biggrin.gif Jättekul att ses igen, sorry att du inte vann nåt... wink.gif

Meriona, du måste verkligen gå dit, det är jättetrevligt!
Wilmer
giggle.gif Du är förlåten Söderläge. Hur var det för dig på Liseberg?
Österläge
Hihi... flirting.gif Jo det var jättekul, värvade många nya medlemmar och sålde massa lotter! Fast jag skulle behöva vara ledig idag för att vila upp mig efter helgen... wink.gif Helt slut!! Har inte fått ner växterna i jorden, måste ju skölja för att få bort ev snigelägg oxå efter min kompis larm... Visst har jag redan sniglar men finns ju ingen anledning att "plantera in" fler!

Alltid roligt att träffa odlaiter på riktigt, hoppas vi ses snart igen!

Kram!
Wilmer
Jag ska också kolla krukorna, tänkte få ner dem i kväll jag också.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon