Full version: Så vackert!
zaaritha
Sitter vid datorn o tittar ner mot Mullsjön!
Sötbärsträden är överblommade--men; bigarråträden o klarbärsträden
står i full blom!
Denna tid på året är bäst!
takstigen
CITAT (zaaritha @ 09-05-2009, 21:18) *
Sitter vid datorn o tittar ner mot Mullsjön!
Sötbärsträden är överblommade--men; bigarråträden o klarbärsträden
står i full blom!
Denna tid på året är bäst!

Ja jag håller med
Nu är det som vackrats
Wilmer
Javisst, tänk om man kunde dra ner på takten en stund just nu. Gäller att inte blunda för länge då missar man allt det supervackra!!
pejori
vet precis vad ni pratar om.
Tog en lång promenad med mina hundar, dan innan valborg.
Nyklippta gräsmattor i området, pingstliljorna doftade i kapp med balsaminpoppeln och solnedgången var bländande vacker.
Tystnaden när kvarteret kommer till ro är ändlös, och jag rantade runt länge, och bara....luktade på luften...
visst är våren/försommaren underbar.
Tänk om man kunde stanna tiden just nu, när man inte vill vara inne utan bara njuta av vårens/försommarens alla dofter.
Har mitt lilla ställe, där jag kan släppa hundarna fria, och bara sitta där, men min kaffekopp och bara njuta...
Wilmer
Ja, att gå ut på trappen på morgonen är en ren njutning!! Den skira grönskan, fåglarna, blommorna..
pejori
MMM:::Tänk om man kunde bromsa tiden, bara lite...så man kunde sitta och bara njuta... smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon