Ralf
http://www.youtube.com/watch?v=03OPcn80Uzs
Här ser vi ytterligare ett exempel på när statstjänsteman som skall tjäna allmänheten bär sig illa åt. Den stackars mannen gör ju bara en reflexrörelse!
Ska det få vara så här??
zaaritha
Jag vet ej om du är ironisk--eller menar allvar?
Brukar titta på "street Wars" på TV4Fakta...
Nog tycker jag att poliserna överdriver ibland!
Även här i Sverige!

Tobb
kan bara hålla med... skratt är verkligen att bära sig illa åt... rolleyes.gif
Motti
Tycker Polisen gör sitt jobb !man vet aldrig vad som kan hända,förstår att de överreagerar i bland !
Azur
Tror ni behöver kalibrera era ironidetektorer...
Chamomille
Nämen... Va taskigt. Först ger dom honom en tom flaska, sen skrattar dom. Fy va tarvligt.
Berith
CITAT (Chamomille @ 10-05-2009, 09:23) *
Nämen... Va taskigt. Först ger dom honom en tom flaska, sen skrattar dom. Fy va tarvligt.

Var den tom?? fear.gif *dumma polisen...*
Azur
Det är inte en flaska - det är en alkotestare. En sån man blåser i.
Chamomille
CITAT (Azur @ 10-05-2009, 09:42) *
Det är inte en flaska - det är en alkotestare. En sån man blåser i.

Det var just det där med kalibreringen.... whistling.gif Hur gick det själv?
Azur
Fan, den gick bra igår. Kanske dags att byta batteri.
Ralf
Men den dära reflexen att så fort man får nåt i handen, så stoppar man det i munnen, är det inte den första rörelsen bebisar gör?
Snöflinga

Jamen detta var ju roligt laugh.gif Både polisen och "offret" verkade inse komiken i det hela tongue.gif
CurlySue
hahaha..... den var kul...
officinalis
Poliser är inga maskiner, de är människor som också gör misstag och beter sig illa, inte följer regelverk osv.
Sen hör jag till de som tror att det inte är en överhängande andel av våra ödmjuka, lugna och empatiska människor som blir poliser. Varken i Sverige, eller någon anstanns.
Bittra verklighet.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon