Betty
Igår kväll upptäckte jag en rätt jobbig grej. Om jag vill använda "bakåt-knappen" så måste jag klicka på den 3 gånger för att den ska backa en sida. Jag har inte det problemet på andra sidor på nätet, inte ens på Odlas sida, bara här på Odlas forum. Har startat om datorn men problemet kvarstår. Någon fler som har det så? - eller ännu hellre: Någon som kan hjälpa mig att bli av med problemet? unsure.gif
Alba
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig.
Min bakåtknapp strejkar ofta....inte bara på Odla.....jag får klicka flera gånger innan den "tar".
*Stintan*
Kan ni inte använda den lilla neråtpilen som finns till höger om pilarna uppe till vänster?

ingrids
Det där händer mig på odla när jag kör mozilla men inte med explorer, spännande nog.
Betty
CITAT (*Stintan* @ 11-05-2009, 13:47) *
Kan ni inte använda den lilla neråtpilen som finns till höger om pilarna uppe till vänster?

Javisst kan jag använda den men då blir det ju ytterligare ett moment till - i stället för att bara klicka på "bakåt-knappen" en gång.

CITAT (ingrids @ 11-05-2009, 13:52) *
Det där händer mig på odla när jag kör mozilla men inte med explorer, spännande nog.

Jag provade nyss byta till explorer och upptäckte det samma, skumt... g.gif

CITAT (Alba @ 11-05-2009, 13:42) *
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig.
Min bakåtknapp strejkar ofta....inte bara på Odla.....jag får klicka flera gånger innan den "tar".

Vad har du för webläsare? Prova byt till explorer, där funkar det som det ska - fast jag fattar inte varför... dunno.gif
Alba
Jag har Explorer...IE 8 ....(bara för att göra problemet ännu mer förvillande naughty.gif )
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon