Sussgirl
Hej!

Planerar nu beställning till Cayeux http://www.iris-cayeux.com/index.php?langu...e=eur&lg=FR till augusti, tänkte höra om någon vill sambeställa?
Jag ordnar med beställningen osv, men om man är fler så blir det billigare i porto.
Hör av er till mig då på susanne_wallin@hotmail.com

Mvh Susanne
Sussgirl
Ingen som vill?
Thé
Jag beställde 15-20 irisar därifrån i fjol och har därmed uttömt mitt irisinköpskonto. 7 av dem tänker blomma, som det ser ut.
Thé
Nu har den första slagit ut, den heter In Reverse. Jag fick den som present för att jag köpte många.
[attachment=35010:In_reverse.jpg]
Sussgirl
Gick en runda i trädgården och på en dag så har det hänt saker. Knopp i Batik, Patina och Loop de loop. Återkommer med bilder när de blommar.. Längtar!! =) första irisarna att blomma här.

/Susanne
kasam
Hejsan!

Skulle gärna delta i en sambeställning, men detta år är det så många olika trädgårdsprojekt på gång att jag måste vänta till nästa.... Ja, så är sambeställning intressant då också blir jag glad om du tar initiativ här bland trådarna och/eller pm:ar mg.

Ha det så gott!

/Kasam
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon