Full version: Buske
takstigen
???
Aqvakul
Zon 5 är väl ett gränsfall för kornell, brokladiga varianter brukar dessutom vare lite mindre härdiga. Det känns som mer sannolikt att den frusit ner ordentligt, snarare än att den frusit bort helt. Ser du verkligen inte alls något grönt när skär i den? Jag tycker nog att du ska avvakta månaden ut innan du förlorar hoppet.
takstigen
CITAT (Aqvakul @ 12-05-2009, 17:28) *
Zon 5 är väl ett gränsfall för kornell, brokladiga varianter brukar dessutom vare lite mindre härdiga. Det känns som mer sannolikt att den frusit ner ordentligt, snarare än att den frusit bort helt. Ser du verkligen inte alls något grönt när skär i den? Jag tycker nog att du ska avvakta månaden ut innan du förlorar hoppet.

Tack för ditt svar Jo den är torr i topparna men klipper jag av en dessi så är det frisk ved Så jag väntar så får jag se
Aqvakul
CITAT (takstigen @ 12-05-2009, 18:37) *
Tack för ditt svar Jo den är torr i topparna men klipper jag av en dessi så är det frisk ved Så jag väntar så får jag se

Det verkar ju lovande! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon