Lars-Olof Arvids
Nu på söndag eftermiddag (syttende maj) kl 16-18 har Trädgårdsamatörerna i Göteborg en växtmarknad i Gamlestadens medborgarhus på Brahegatan 11, nära SKF. Det är en stor marknad som är väl värd ett besök om ni gillar lite annorlunda växter. Favoritväxten ni inte hittade i Surte kan mycket väl finnas här.
Välkomna!!!

Olle
Åsa E
Får man komma om man inte är medlem i Trädgårdsamatörerna?
Jättebra i så fall! smile.gif
Lars-Olof Arvids
Alla är välkomna att titta och köpa, oavsett om man är medlem eller inte! Däremot måste man nog vara medlem om man vill sälja.

Olle
Lars-Olof Arvids
Välkomna på växtmarknad i morgon! smile.gif

Olle
Meriona
Lycka till!
Hoppas det blir mycket folk! yes.gif
Lars-Olof Arvids
Jodå, första timmen var det massor med folk som köade framför borden. Jag är fullt nöjd med den här marknaden också. Även om förtjänsten inte blev lika stor som igår (jag kunde ju inte ta lika mycket med mig) gick de i alla fall ihop gott och väl. Och så var det gott om trevliga trädgårdsentusiaster även här. Nu är det dags att ladda upp inför Henån på lördag. smile.gif

[attachment=34900:STA_marknad.jpg]

Olle
ingrid fuxwall
Är det redan nästa helg som Ni ska stå på Orust! Får se om jag får tid att komma dit, självfallet önskar jag dig lycka till i försäljningen.

När blir det försäljning i Uddevalla?
Lars-Olof Arvids
Ja nu på lördag (23/5) kl 10-13 är det växtmarknad vid Hamntorget i Henån. Marknaden i I 17-parken i Uddevalla är den 13/6 kl 11-13.

Olle
evaisa
Typiskt..... jag följer nästan bara krukväxttrådarna..... då missar man nyttig info i de andra. Att sent på kvällen läsa om en växtmarknad man gärna hade gått på.... å vad arg jag blir...på mej själv.

Eva ranting.gif devil.gif
Meriona
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 17-05-2009, 21:39) *
Ja nu på lördag (23/5) kl 10-13 är det växtmarknad vid Hamntorget i Henån. Marknaden i I 17-parken i Uddevalla är den 13/6 kl 11-13.

Olle

Är det den som Trädgårdsamatörerna har?
Wilmer
CITAT (evaisa @ 17-05-2009, 21:50) *
Typiskt..... jag följer nästan bara krukväxttrådarna..... då missar man nyttig info i de andra. Att sent på kvällen läsa om en växtmarknad man gärna hade gått på.... å vad arg jag blir...på mej själv.

Eva ranting.gif devil.gif

trostar.gif Läs nu på bättre i fortsättningen!
Lars-Olof Arvids
CITAT (Meriona @ 18-05-2009, 09:06) *
Är det den som Trädgårdsamatörerna har?

Ja, båda dessa marknader arrangeras av Trädgårdsamatörerna i Bohuslän-Dalsland.

http://www.algonet.se/~sta-bod/

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon