Full version: Ny medlem
jolla
Har precis blivit medlem hos odla.nu. Nu får man prova sig fram hur detta fungerar.
Alba
Välkommen till Odla.
Prova och testa och är det något du inte förstår så är det bara att fråga.
Det är så roligt med nya medlemmar som tillför detta fina forum nya ideer och kunskaper.
Red Top
Välkommen till Odla, Jolla!

Här är frågan fri. Vi ser fram emot att försöka besvara dina undringar! smile.gif
AnneMysan
När man är ny, som jag är, finns det mycket man undrar över.
Därför undrar jag om det finns någon särskild tråd just för "frågor och svar"?
RibesRubusVitis
Tja, alla trådar är väl just frågor och svar. Men längst upp finns funktionen "Hjälp" och längst ner finns en avdelning "Support" där man kan fråga om det tekniska med forumet. Och välkommen, förresten...
Red Top
Du kan ställa dina frågor i alla trådar. Om det handlar om rosor, frågar du i rostråden. Om det gäller träd o buskar ställer du din fråga i den tråden osv, osv. Om det gäller allmänna trädgårdsfrågor, kan du ju ställa dina frågor i den här tråden. smile.gif

Det gör inget om din fråga hamnar fel! Du får svar ändå.
AnneMysan
Tack! Alla verkar så tillmötesgående här, så man gör nog inte bort sig angel_not.gif
Men jag hade några frågor just om foton, var och hur, och även lite annat, som INTE har med trädgård att göra.
Mer om hur sajten fungerar och vad/hur man kan göra. Men har klurat ut en del själv bara genom att klicka lite här och där sos.gif
mojan
Frågor om foto har en alldeles egen avdelning Fotografering. Du hittar den säkert. Svar får man nästan alltid här.
Meriona
Jolla, det fungerar alldeles utmärkt, en helt ny värld öppas, den kallas ODLA! 000.gif

Välkommen in!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon