Full version: Upphittad kisse
evni
[attachment=34844:DSC03464.JPG]Hej !
Jag har hittat en söt liten kisse som troligtvis har varit på vift ett bra tag. Jag skulle sätta upp bilder på den vid min affär men då satt det redan en lapp om samma kisse. Den vá skriven 18/4-09. Stackars liten. Han är nu på Fia-hemmet i Norrköping och har det förhoppningsvis bra. Lägger ut en bild på honom i förhoppning att någon ska känna igen honom. Satte även ut en annons i Norrköpingstidningen. Lördag och måndag ligger den där.
Men ååååhh hur gör jag nu då för att få in en bild ? Hjääälp !!
Joo men nu fick jag till det. Tack Meriona.
/Eva
Meriona
Längst ned i postrutan hittar du en knapp som heter "Bläddra"- Klicka på den och leta dig fram till din fil på datorn. Välj den och klicka sedan ladda upp och därefter under "hantera uppskickade filer" väljer du det gröna krysset framför din uppladdade fil.

Inte lätt förklara, men du klarar det nog! kompiskram.gif

Hoppas att kissemissen får ett gott hem! wub.gif
Motti
Hadde han ingen ID-märkning ?SKK har registret även på katter.En vacker katt var det !hoppas ägaren hittar honom eller henne.
Meriona
Ja det var en ovanlig teckning! wub.gif
Evni, du lovar väl att tala om för oss om du vet hur det går?
evni
Jag tittade i öronen och han hade ingen öronmärkning vad jag kunde se.
Det ringde en man/kille i går kväll och sa att det lät som hans katt. Han bor inte allt för långt från mig och beskrivningen stämde överens, men jag fick känslan av att han inte ville ha tillbaka sin katt. Jag vet inte hoppas jag har fel men han sa så här typ - njaaa katten kanske inte vill bo här det vá därför den sprang bort. - Näää sa jag, den kan ha blivit skrämd eller så har han jagat något och tappat bort sig. Jag mailade över dom bilder jag har på katten och sen hörde jag inget mer. Jag ringde upp honom men fick inget svar. Då tänkte jag att kan det vara så att han inte har några pengar för att hämta ut katten. Nu är jag osäker på om det kostar 200:- eller 900:-. 200:- fick jag betala för att lämna in kissen. Ska man köpa en katt från Fia-hemmet så kostar dom 900:-/st. Men han ska ju hämta sin katt så jag vet inte men om det är där skon klämmer så betalar jag gärna vad det kostar att få hem honom. Jaaa det blev långt det här men jag ska ringa killen i dag igen så får vi se vad som händer.
/Eva
Meriona
Om han inte vill hämta ut honom för att det kostar pengar, så är det ju bättre att den kommer till någon annan, vi får hoppas att han har vett att tala om det om det nu är så det står till.

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon