Full version: Trevlig forum idé!
WillyW
Hittade detta nystartade forum där medlemmarna (gratis så klart) skriver om sina ospecifierade resor. Kanon idé tycker jag! Kan så småningom bli en jättefin kunskapsbas. Kolla här Forumet
Meriona
Säkert jättebra för en del, men inte för mig, jag åker inte ospecat. Är alldeles för kräsen. Jag åker hellre mer sällan och betalar för att få det jag vill ha.

Fast å andra sidan kan man ju få en del tips om hotell å sånt, och det är ju bra!
Aqvakul
Jag åker aldrig ospecificerat eller köper restresor. Tiden, resmålet och standarden är viktigare än att jaga lägsta kostnad.

Men när jag blir fattig pensionär, då.....
Uggi
CITAT (Aqvakul @ 19-05-2009, 14:11) *
Jag åker aldrig ospecificerat eller köper restresor. Tiden, resmålet och standarden är viktigare än att jaga lägsta kostnad.

Men när jag blir fattig pensionär, då.....

Det är nog ingen risk, som lärare kan du nog lägga undan många vackra slantar, och sedan åker du dit du vill och när du vill, det är fördelen som pensionär.
Pia L
Men på dom flesta ospecade resorna så kan man köpa till en garanti för att få komma dit man vill, det kostar inte så mycket extra
Aqvakul
CITAT (Uggi @ 19-05-2009, 19:32) *
Det är nog ingen risk, som lärare kan du nog lägga undan många vackra slantar, och sedan åker du dit du vill och när du vill, det är fördelen som pensionär.

Jag tror att du har en överdriven uppfattning om vad en lärare tjänar...
WillyW
Nu tycker jag att vi ska sluta "smågnabba".
Jag reser inte heller ospec men med hjälp av detta forum kanske jag vågar testa.
Meriona
CITAT (Pia L @ 19-05-2009, 21:32) *
Men på dom flesta ospecade resorna så kan man köpa till en garanti för att få komma dit man vill, det kostar inte så mycket extra

Jag håller inte riktigt med, för när jag lagt till det som jag vill ha så är jag uppe i samma pris som om jag hade beställt den från början. Och då gör jag hellre det och kan längta riktigt länge. Längtan är ju en del av själva upplevelsen på nåt sätt.

CITAT (WillyW @ 19-05-2009, 23:35) *
Nu tycker jag att vi ska sluta "smågnabba".
Jag reser inte heller ospec men med hjälp av detta forum kanske jag vågar testa.

Det gör du säkert! tummenupp.gif Alla är inte så kräsna som jag... flirting.gif
WillyW
CITAT (Meriona @ 20-05-2009, 09:24) *
Jag håller inte riktigt med, för när jag lagt till det som jag vill ha så är jag uppe i samma pris som om jag hade beställt den från början. Och då gör jag hellre det och kan längta riktigt länge. Längtan är ju en del av själva upplevelsen på nåt sätt.
Det gör du säkert! tummenupp.gif Alla är inte så kräsna som jag... flirting.gif

Jag tror inte jag kan kalla mig kräsen, mer jag vill ha kontroll. Vet jag vad jag har och vänta kan jag acceptera det mesta. Kanske ett forum som detta kan ge t.o.m. en kontrollmänniska som mig modet att ge sig ut i det okända om man ser andra gjort det och lyckats.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon