LindaLunda
Många har säkert redan sett detta på min blogg.
Men om någon inte har sett och är nyfiken... välkommen in och kika.
Vill du lämna en kommentar går det bra... både där och här smile.gif
Kommentarer mottages gärna....

Min trädgård.

LINDA
Monaxe
Din trädgård är helt underbar, man kan hitta hur mycket som helst i den, det tar liksom aldrig slut. Men jag tycket du borde skaffa dej en trädpion också, det saknas liksom en i all annan prakt... naughty.gif
LindaLunda
CITAT (Monaxe @ 21-05-2009, 17:09) *
Din trädgård är helt underbar, man kan hitta hur mycket som helst i den, det tar liksom aldrig slut. Men jag tycket du borde skaffa dej en trädpion också, det saknas liksom en i all annan prakt... naughty.gif

Jasså ... Det TYCKER du !!!!
Linda
Eva 33c
Jag gillade ditt lilla vikingaskepp. Efter att ha besökt vikingaskeppen i Oslo (flera gånger nu) så har de en särskild plats hos mig. De är så otroligt vackra i formen och det faktum att de "är riktiga" är häftigt.
Limeblossom
Jag kan inte gå in på din sida..tyvärr...Jag blir ju så avundsjuk!!!! Dina keramikalster är så fantastiska!!! Håller med Eva..skeppet är kanonfint men drakarna har en speciell plats i mitt hjärta. smile.gif
Överbölingen
Så fint du har det. Men ge förfädrens skepp en större yta att segla på!

Och vad jag tycker om din skulpturala förmåga vet du ju redan.
LindaLunda
CITAT (Överbölingen @ 21-05-2009, 19:06) *
Så fint du har det. Men ge förfädrens skepp en större yta att segla på!

Och vad jag tycker om din skulpturala förmåga vet du ju redan.

Kanske en dag.................. men för tillfället är det det största hav jag har smile.gif!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon