Många har säkert redan sett detta på min blogg. Men om någon inte har sett och är nyfiken... välkommen in och kika. Vill du lämna en kommentar går det bra... både där och här Kommentarer mottages gärna....
Din trädgård är helt underbar, man kan hitta hur mycket som helst i den, det tar liksom aldrig slut. Men jag tycket du borde skaffa dej en trädpion också, det saknas liksom en i all annan prakt...
LindaLunda
21-05-2009, 16:11
CITAT (Monaxe @ 21-05-2009, 17:09)
Din trädgård är helt underbar, man kan hitta hur mycket som helst i den, det tar liksom aldrig slut. Men jag tycket du borde skaffa dej en trädpion också, det saknas liksom en i all annan prakt...
Jasså ... Det TYCKER du !!!! Linda
Eva 33c
21-05-2009, 16:36
Jag gillade ditt lilla vikingaskepp. Efter att ha besökt vikingaskeppen i Oslo (flera gånger nu) så har de en särskild plats hos mig. De är så otroligt vackra i formen och det faktum att de "är riktiga" är häftigt.
Limeblossom
21-05-2009, 16:49
Jag kan inte gå in på din sida..tyvärr...Jag blir ju så avundsjuk!!!! Dina keramikalster är så fantastiska!!! Håller med Eva..skeppet är kanonfint men drakarna har en speciell plats i mitt hjärta.
Överbölingen
21-05-2009, 18:06
Så fint du har det. Men ge förfädrens skepp en större yta att segla på!
Och vad jag tycker om din skulpturala förmåga vet du ju redan.
LindaLunda
21-05-2009, 18:40
CITAT (Överbölingen @ 21-05-2009, 19:06)
Så fint du har det. Men ge förfädrens skepp en större yta att segla på!
Och vad jag tycker om din skulpturala förmåga vet du ju redan.
Kanske en dag.................. men för tillfället är det det största hav jag har !
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.