markatta_29
Nu har jag äntligen kunnat köpa hus långt från alla trafikerade vägar så båda mina kastrerade herrar atlaz och zimba 3 resp 4 år gamla får gå ut gissa om de tycker att det är spännande nu har i alla fall skräckblandad förtjusning fått en innebörd för mig rolleyes.gif
Sussie F-Flower
Men vad roligt! Då får ni ett stort grattis ifrån mig då! blomma.gif
Hoppas att ni kommer att trivas i den nya bostaden! tummenupp.gif
zaaritha
Katter?
markatta_29
ja det är katter två st mainecooner
zaaritha
Lyckost!
Vi har skogkatt-blandning, huskatter.
Wilmer
giggle.gif Katterna kanske också har lärt sig vad det betyder?
markatta_29
CITAT (zaaritha @ 22-05-2009, 22:22) *
Lyckost!
Vi har skogkatt-blandning, huskatter.

jag ska snart ha två kullar tummenupp.gif
Motti
Den rasen är som gjorda för att va utekatter !grattulerar både dig och katterna som kommer att få ett fullvärdigt liv som utekatter och du som matte kompiskram.gif Har själv en utekatt på landet han är nog bland de lyckligaste katterna som finns !just nu ligger han i min säng och väntar på matte !alldeles överlycklig över sin dag som utekatt rolleyes.gif Min katt är en kastrerad korsning mellan huskatt och norsk skogkatt,han skulle tynat bort om han inte fick vara ute varge dag !sen ett halvår bor vi mitt ute på landet och han älskar tillvaron här,han är polare med rävarna och de andra katterna i byn som också är kastrerade,ja inte Räven förstås giggle.gif Katter mår bra av att få vara ute !det är deras rätta ellement,smyga lura i biskarna kissa bajsa ute ja name it,en liten tiger som är lycklig ute blomma.gif Ha det så gott med dina Maine Coons kram2.gif
DragonLady
CITAT (markatta_29 @ 22-05-2009, 22:55) *
jag ska snart ha två kullar tummenupp.gif

Lyckliga dig... har alltid velat ha en STOOR maine coon hane wub.gif
..... har tyvärr inte alla de pengarna som de kostar -cry-.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon