LindaLunda
En bergsträdgård på västkusten!

Linda
Tuvalina
Håller med! Helt underbart vacker!
Kamilla z7
OOOH WWOOOOW!!!
Vilken trädgård! w00t.gif
Monaxe
Ja men nu blir jag helt häpen...tack Linda för alla vackra kort, men jag tror din kamera ljuger lite... blush.gif
DragonLady
CITAT (Monaxe @ 23-05-2009, 23:15) *
Ja men nu blir jag helt häpen...tack Linda för alla vackra kort, men jag tror din kamera ljuger lite... blush.gif

no.gif Det tror jag inte den gör alls giggle.gif det var fint redan när jag såg det i våras o det är ännu finare nu yes.gif
LindaLunda

Nä du Monica!!! Kameran ljuger aldrig!
Linda
LindaLunda

Behöver jag tillägga att detta är Monaxes underbara trädgård!!!?

Linda
Knytt
åh det var verkligen en jättesöt trädgård! smile.gif
kasam
Så vackert o inspirerande!!!! tummenupp.gif

Tack för titten! thanks.gif
Sussie F-Flower
Hujjedamej en sån trädgård!!!! w00t.gif Otroligt vackert! wub.gif Det skulle nog ta mig 100 år att få till något dylikt... yes.gif sweatingbullets.gif giggle.gif
Hur mycket fantasi finns det hos alla människor egentligen??? shy.gif
-Kan man få "köpa" någon procent, kanske..? laugh.gif

Där har du slitit många timmar Monaxe! kompiskram.gif Underbart! wub.gif

Tack för att du visade, Linda! kompiskram.gif

tepa
Är det sant, Monaxe. Är trädgården DIN ?? Oerhört fin. Men nu fick jag ju en massa idéer...Fy skäms ! Jag har tillräckligt med projekt i min egen trädgård. Varför måste ni visa DETTA !

Hälsn Tepa
jakob
HAr sett den på din blogg och ser den här nu,,Den är bara helt super,,man blir sugen på ett besök!
Blåregn och sten och drakar,,vilken härlig kombination!
kram JAkob /Monica
CillaM

Vilket arbete du har lagt ner! Helt fantastiskt fin trädgård med alla stenarbeten, stenmurar och fina växter! tummenupp.gif
Monaxe
CITAT (CillaM @ 25-05-2009, 22:05) *
Vilket arbete du har lagt ner! Helt fantastiskt fin trädgård med alla stenarbeten, stenmurar och fina växter! tummenupp.gif

Tack för alla vackra ord. thanks.gif

Det är svårt för mej att att se det vackra, jag ser bara vad som inte är färdigt... men vi strävar ju efter en vacker miljö, och lite tycks vi ju ändå ha lyckats då, iaf om jag ska gå efter era reaktioner. wub.gif

Jag måste ju erkänna att jag hade inte klarat detta själv...sten är tungt och jag och maken har hjälpts åt. Utan hans muskelkraft hade det inte sett ut som det gör dag. blush.gif
Aqvakul
I sanning en imponerande trädgård! tummenupp.gif
Alba

Åh Monaxe är det din trädgård .....så fantastiskt fint.
Vilken drömtomt med berg......det är något jag drömmer om.

Linda-Lunda....jättefina bilder. Tack för titten.
LindaLunda
CITAT (Alba @ 26-05-2009, 10:03) *
Åh Monaxe är det din trädgård .....så fantastiskt fint.
Vilken drömtomt med berg......det är något jag drömmer om.
Linda-Lunda....jättefina bilder. Tack för titten.

Det var så lite smile.gif... allt för att få Monica att förstå hur unik och vacker trädgård hon har!!
Och nu vet ni andra med att jag har haft rätt hela tiden wink.gif!!!!
Linda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon