|
LindaLunda
23-05-2009, 21:00
Tuvalina
23-05-2009, 21:02
Håller med! Helt underbart vacker!
Kamilla z7
23-05-2009, 21:14
OOOH WWOOOOW!!! Vilken trädgård!
Ja men nu blir jag helt häpen...tack Linda för alla vackra kort, men jag tror din kamera ljuger lite...
DragonLady
24-05-2009, 00:39
CITAT (Monaxe @ 23-05-2009, 23:15)  Ja men nu blir jag helt häpen...tack Linda för alla vackra kort, men jag tror din kamera ljuger lite...   Det tror jag inte den gör alls  det var fint redan när jag såg det i våras o det är ännu finare nu
LindaLunda
24-05-2009, 07:05
CITAT (Monaxe @ 23-05-2009, 23:15)  Ja men nu blir jag helt häpen...tack Linda för alla vackra kort, men jag tror din kamera ljuger lite...  Nä du Monica!!! Kameran ljuger aldrig! Linda
LindaLunda
24-05-2009, 19:15
CITAT (Monaxe @ 23-05-2009, 23:15)  Ja men nu blir jag helt häpen...tack Linda för alla vackra kort, men jag tror din kamera ljuger lite...  Behöver jag tillägga att detta är Monaxes underbara trädgård!!!? Linda
åh det var verkligen en jättesöt trädgård!
Så vackert o inspirerande!!!! Tack för titten!
Sussie F-Flower
24-05-2009, 22:17
Hujjedamej en sån trädgård!!!!  Otroligt vackert!  Det skulle nog ta mig 100 år att få till något dylikt... Hur mycket fantasi finns det hos alla människor egentligen??? -Kan man få "köpa" någon procent, kanske..? Där har du slitit många timmar Monaxe!  Underbart! Tack för att du visade, Linda!
Är det sant, Monaxe. Är trädgården DIN ?? Oerhört fin. Men nu fick jag ju en massa idéer...Fy skäms ! Jag har tillräckligt med projekt i min egen trädgård. Varför måste ni visa DETTA !
Hälsn Tepa
HAr sett den på din blogg och ser den här nu,,Den är bara helt super,,man blir sugen på ett besök! Blåregn och sten och drakar,,vilken härlig kombination! kram JAkob /Monica
CITAT (Monaxe @ 23-05-2009, 23:15)  Ja men nu blir jag helt häpen...tack Linda för alla vackra kort, men jag tror din kamera ljuger lite...  Vilket arbete du har lagt ner! Helt fantastiskt fin trädgård med alla stenarbeten, stenmurar och fina växter!
CITAT (CillaM @ 25-05-2009, 22:05)  Vilket arbete du har lagt ner! Helt fantastiskt fin trädgård med alla stenarbeten, stenmurar och fina växter!  Tack för alla vackra ord. Det är svårt för mej att att se det vackra, jag ser bara vad som inte är färdigt... men vi strävar ju efter en vacker miljö, och lite tycks vi ju ändå ha lyckats då, iaf om jag ska gå efter era reaktioner. Jag måste ju erkänna att jag hade inte klarat detta själv...sten är tungt och jag och maken har hjälpts åt. Utan hans muskelkraft hade det inte sett ut som det gör dag.
Aqvakul
25-05-2009, 21:32
I sanning en imponerande trädgård!
CITAT (Monaxe @ 23-05-2009, 23:15)  Ja men nu blir jag helt häpen...tack Linda för alla vackra kort, men jag tror din kamera ljuger lite...  Åh Monaxe är det din trädgård .....så fantastiskt fint. Vilken drömtomt med berg......det är något jag drömmer om. Linda-Lunda....jättefina bilder. Tack för titten.
LindaLunda
27-05-2009, 05:43
CITAT (Alba @ 26-05-2009, 10:03)  Åh Monaxe är det din trädgård .....så fantastiskt fint. Vilken drömtomt med berg......det är något jag drömmer om. Linda-Lunda....jättefina bilder. Tack för titten. Det var så lite  ... allt för att få Monica att förstå hur unik och vacker trädgård hon har!! Och nu vet ni andra med att jag har haft rätt hela tiden  !!!! Linda
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|