CITAT (Tirres @ 24-05-2009, 22:09)

Åh vilket fint växthus. Var köpte du det, och vad gav du? Precis ett sånt som jag vill ha. Måste ta en sväng förbi Hötorget nästa lördag, visste inte att de sålde utplanteringsplantor där....
jag köpte det på biltema för sambon skulle ändå dit!! Men jag tror att det är nästan samma sak som finns på jula, rusta, Ö&B och andra ställen!! Jag ska köpa 1 eller 2 till
och visst ska du svänga förbi hötorget...jag tänkte gå dit och kolla runt en dag och bestämma vad jag sen runt stängning ska springa efter
CITAT (RibesRubusVitis @ 24-05-2009, 00:51)

Nog ser det ut som om du fick tre stycken vinrankor i samma kruka – i så fall var det ett väldigt bra pris. Då borde du omgående dela upp dem i tre djupare krukor för det är nu som också rötterna börjar
jag ska faktiskt kolla det idag när jag ska skola om ute!!! Det vore ju kul om det var 3
CITAT (Maggan H @ 24-05-2009, 12:26)

Och den finaste skönheten behövde du inte köpa, hon fanns ju hemma hela tiden! Jättesöt tjej!
visst är hon söt
hon är inte min, hon tillhör ett par nära vänner på området men hon vill gärna hjälpa till
som tack gick hon stolt hem med 3 minipenseér av coconut hon såg så rolig ut när hon gick hem...hel stolt
CITAT (Lady Hamilton @ 24-05-2009, 22:27)

Grattis Malin! Lewisian den kan du plantera ut på direkten övriga plantor är jag lite mer osäker på Men som sagt var det är nog inte temperaturen som är faran utan solen o vinden
tack tack!!! jo jag ska nog sätta ut lewisiorna i mitt lilla stenparti idag....och ja dom andra ska jag skydda mot solen och blåsten, även om dom stått ute dagtid innan så är det ju inte lika gassande sol där!!!