Monica M zon 4
Grattis på födelsedagen! hbd.gif
Aqvakul
Stort grattis allesammans och lite särskilt till Ingrid!

rose.gif blomma.gif hbd.gif blomma.gif rose.gif

Alba
Grattis på födelsedagen

rose.gif
Biggan_
Grattis! blomma.gif
Ha en trevlig födelsedag! yaay.gif
aanderss
grattis
Ingrid Zon3
Tackar och bugar! Vad rara ni är!!!
kompiskram.gif
Myosotis
rose.gif Grattis på födelsedagen! rose.gif
Ingrid Zon3
2 saker:
Dels grattis till era andra som också fyller år denna underbara dag! (Jag har suttit ute i grannens trädgård och ätit gott och druckit vin tills bara för en stund sedan. Ljuvligt!)

Sen ska tusan fylla 49 bast. Jag har resonerat om nästa års firande hela dagen, huga! Är det nån som har en cateringfirma så är det bara att komma med in anbud. Det verkar vara en hel del som ser fram emot ett hejdundrande kalas. Jag som tänkt dra iväg lite diskret... ninja.gif

Edit: blandade ihop catering och charter, undrar vad Freud skulle sagt om det giggle.gif
Myosotis
Det är din födelsedag. Alltså ska du fira den på det sätt som du vill.
Ingrid Zon3
Jo men visst är det kul med kalas också, fast jobbigt! åtminstone att bestämma sig... att resa eller inte resa, det är frågan. Men det är längt dit.

Gläder mig åt alla vackra Myosotisar som blommar i min trädgård nu. Och åt presenten jag köpte mig i helgen, en Sambucus nigra 'Black Lace' wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon