Full version: Där satt den!
Gunvor Nilsson
Hanna satte bollen i nät! Yippie!
/Gunvor laugh.gif laugh.gif
e_sedell
Och kallt var det också!
Gunvor Nilsson
Aj 17! Nu har dom kvitterat 1-1! wacko.gif
/Gunvor
e_sedell
Såg det, inte bra. Fast det är ju långt kvar tills det är slut.....

Man får hålla tummarna unsure.gif
Gunvor Nilsson
Phuuuu! Svettigt det här!
/Gunvor huh.gif

Slut! sad.gif sad.gif sad.gif sad.gif !!! Sh-t!
Virgo
Bara att komma igen om fyra år biggrin.gif
Svenska tjejer är bättre än svenska herrar i all idrott verkar det som.
Varjefall tar de fler medaljer! wink.gif
lolo
Virgo, jag håller med dig! Starkt gjort att ta silver! Svenskorna var så nära, så nära, men ändå kändes det rättvist att Tyskland vann. Nu är det bara att komma igen till OS och ta GULDET! tongue.gif

Den MYCKET STOLTA umebon Ann-Louise! wink.gif wink.gif wink.gif laugh.gif
Betty
CITAT (lolo @ 12-10-2003, 21:59)
Svenskorna var så nära, så nära, men ändå kändes det rättvist att Tyskland vann.

...kan inte hålla med dej riktigt i att det känndes rättvist att tyskorna vann... blink.gif
Jag tycker att det känns som om de vann pga ett felaktigt domslut. sad.gif
Fattar inte alls varför tyskorna fick den där ödesdigra frisparken... sad.gif
Man ska kanske inte skylla på domaren, men nog var det väl ändå ganska låg klass på domarkåren överlag i detta VM... eller? unsure.gif
Men nu är det ju som det är... vi får hoppas på OS-guld i Grekland.
e_sedell
F*****n också!
estet
Domarna brukar ju inte vilja avgöra en match? Se bara på matchen mot Brasilien där den domaren inte blåste i slutminuten.
Samma i hockeyns sudden death, då släpper ju domaren lite mer eftersom de inte vill avgöra.

Nåja, jag är ändå jättestolt över svenskornas bragd! biggrin.gif
Virgo
nu hade väl inte domartabben med vinsten att göra. De hade gjort mål i alla fall. Sen hade de inte millimetrarna på sin sida i matchen. Ribban stolpen o målvaktshandske.

Men egentligen var det tur att de har domaren att skylla förlusten på. Hade dom gjort flera mål under ordinarie speltid så hade detta inte hänt.
e_sedell
Vadå tur? Det var ju helt fel att blåsa ju. Synd att de inte kan ändra sina egna dommslut efteråt..... Jag menar, dommaren kanske insåg hur fel det var bara några sekunder efter att han blåst, men då var man tvungen att löpa loppet ut.... Fattar ni? unsure.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon