Full version: Vänner !
mamamaggan
HAr varit medlem här i många år men först nu har jag sett att man kan lägga in vänner . Var gör jag det ? Hur gör jag det ?

Har kollat under Hjälp men blev inte så mycket klokare av det .
Alba
Klicka på namnet till den du vill lägga till.
Under bilden finns "lägg till som vän"

Om du ser något konstigt så är det bara jag som testade. Blev lite osäker om jag skrev rätt.
mamamaggan
Tackar ! Nu har jag förstått och fått det att fungera.
Meriona
Ja fast jag har lagt till en del vänner som inte lagt till mig i gengäld, och då sorterar de sig olika..... Men så är det ju ibland, man vill ha fler vänner än de som vill ha mig tillbaka.... unsure.gif
Alba
CITAT (Meriona @ 27-05-2009, 20:07) *
Ja fast jag har lagt till en del vänner som inte lagt till mig i gengäld, och då sorterar de sig olika..... Men så är det ju ibland, man vill ha fler vänner än de som vill ha mig tillbaka.... unsure.gif

Någon kanske inte förstår hur de ska besvara.
Om någon lägger till mig som vän får jag ett mail som säger att en person lagt till mig som vän och som jag då ska bekräfta.
Om jag förstått detta rätt så kommer då mitt namn upp hos den vän som lagt till mig i och med att jag bekräftar via mail.

Kanske det går göra på flera sätt....jag vet inte säkert.
Meriona
Jo vi får väl hoppas att de bara inte förstått, så att de inte velat, för då är det ju lite pinigt.... blush.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon