badabing
Hej! Undrar vad ni har för tips på trevliga familjeevents som dyker upp till sommaren förutom Allsång på Skansen smile.gif Det skulle vara skoj att prova på någonting nytt känner jag, har hört någonting om Diggiloo, någon som har varit där tidigare? för utöver det så vet jag inte vad man ska hitta på för skoj med familjen i sommar.
green
Diggiloo passar nog bra för de yngre, och hela familjen om inte man har för stora krav smile.gif Den håller bara på i ett par timmar också så det är inte allt för lång tid. Många andra festivaler pågår ju under flera dagar, som ex. Peace and Love-festivalen..så där får man nog räkna med lite mer gruff och bråk så att säga sad.gif
blaklocka
Jag har hört flera som varit på Diggiloo tidigare som är väldigt nöjda, men då ska man ju vara intresserad av typ schlagers och så.

Kollade upp vilka artister det är i år och det är ju ganska inriktat på en och samma genre: http://www.diggiloo.com/#/artister
Miro
Parkteatern brukar ju vara kul, beroende på repertoir för säsongen...
badabing
Tackar, ska kolla upp både Parkteatern och Diggilioo smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon