Ciczi
Hej

Jag lovade i höstas att lägga ut bilder på min nyrenoverade lägenhet. Äntligen kommer de. Finns i mitt album som heterRenovering.

Ciczi
Biggan_
Oj, vilket jobb ni har haft Ciczi!....och jättefint blev det! tummenupp.gif Ljust och fint!
Jag kollade runt i ditt album, och så många fina växtbilder du hade där! Hibiskusen jag la beslag på hos Stennie, är moderplantan med på dina bilder i albumet? Vilken är det i så fall?
Jag såg också några underbara bilder på kattungar! wub.gif
Wilmer
Härligt jobb ni lagt ner, så fint det blev. Kul att se förändringen, med före efter bilder.
Ciczi
Biggan! Moderplantan till din lilla stickling finns i albumet nya hibiskusar.

Jo nog var det mycket jobb med renoveringen. Vi gjorde allt själv förutom våtrumsmattan i badrummet och diskbänkshöjningen och mattläggningen i köket. Min svåger kaklade i köket men resten gjorde vi själv. Sedan har vi fått elen omdragen också men det syns ju inte på bilderna. Min sambo gjorde det mesta av spacklandet och all tapetsering. Jag gjorde målningen av golvlister, tak och väggar (så att vi fick ett känt läge under tapeterna). Jag slipade och målade i princip allt i hela lägenheten. Det var en tid då jag var konstant vitprickig om händer och underarmar. Lackfärg är lite svårt att få bort och för den delen var det knappt lönt att skrubba sig helt ren för nästa dag skulle man se lika dan ut igen.

Ciczi
Alba
Oj vilket jobb ni lagt mer. Men tänk att sitta där nu och bara njuta av dagsverket.....ljust och fint blev det.
Snöflinga

Fantastiskt fint det blev tummenupp.gif nu måste ni väl vara nöjda efter allt slit ...
Aqvakul
Snyggt jobbat! wub.gif bravo.gif
Cathis
Vad fint det blev och vilket jobb ni lagt ner tummenupp.gif
Biggan_
CITAT (Ciczi @ 29-05-2009, 07:55) *
Biggan! Moderplantan till din lilla stickling finns i albumet nya hibiskusar.

Är det den här?

Ciczi
Nej det är inte den. Det är den rosa dubbla i samma album.

//Ciczi
Biggan_
CITAT (Ciczi @ 30-05-2009, 09:33) *
Nej det är inte den. Det är den rosa dubbla i samma album.

//Ciczi

Aha, den är ju jättefin! wub.gif
Jag tyckte du sa att den var en vanlig enkel sort, därför trodde jag att blomman var enkel.

Nu är jag långt OT från din renovering! Förlåt! blush.gif
Ciczi
CITAT (Biggan_ @ 30-05-2009, 11:10) *
Aha, den är ju jättefin! wub.gif
Jag tyckte du sa att den var en vanlig enkel sort, därför trodde jag att blomman var enkel.

Nu är jag långt OT från din renovering! Förlåt! blush.gif

Det är lugnt wub.gif

Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon