svennis
Nu blommar den snart och då blir det vit. Finlands vita Ros.
Försöka få en bild iår.
Här har jag en bikupa. yes.gif

Gåsahalsens Koloniförening 030.JPG

Gåsahalsens Koloniförening 031.JPG

Gåsahalsens Koloniförening x.JPG

Ezereht
Wow går det att ha en bikupa så där nära andras lotter.... blir dom inte sura då?

Vilken hav av finlands vita, måste dofta helt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart när dom slår ut!! wub.gif
svennis
CITAT (Ezereht @ 29-05-2009, 15:42) *
Wow går det att ha en bikupa så där nära andras lotter.... blir dom inte sura då?

Vilken hav av finlands vita, måste dofta helt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunderbart när dom slår ut!! wub.gif omtyckt att gå där. smile.gif

Fler vill ha bisamhälle där utom en som blir nervös när hon hör ordet Bi. Vi var tre som stod o hängde över kupan idag o jag lyckades tappa en ram full med bi, men inget hände. Andra året o ingen blivit stucken, bara jag o jag tycker det värmer så gött. När det var nytt med Bi ville man ju vara hos bina alltid o särskilt när man tagit några järn o kände sig stor o stark, riktigt pussas med bina o klumpa till det. Lärde de sig dock aldrig tyckte om. Brukade straffa sig,
Ezereht
mmm förstår de inte gillade hårdhänt gos, dom är förfinade små varelser ey wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon