lisselbo
Den här lilla sötnosen flyttade hem till oss i Onsdags.
Full med bus och rackartyg.
Idag snodde hon ett par trosor ur tvättkorgen och drog ut i trädgården med dom.
Hon tyckte det var jättekul när matte jagade henne, grannarna hade nog fåt sig ett gott skratt om dom sett oss.

anne-li i olofstorp
Såååå fin liten busgumma! giggle.gif Tänker på grannarnas min,,,,
Måste sett underbart ut.....
Wilmer
Men sicken cool kompis med benen i kors. Så söta de är.
Irene_L
Åhhh så underbara!!! Visst är det härligt med en valp...jobbigt men härligt wub.gif Min Milla är nu 9 veckor wub.gif
Meriona
En sån söt liten Tindra!
Är hon en afrikansk lejonhund? shy.gif
zissi
Gratulerar till den lilla sötnosen wub.gif .

Då har du liksom Irene här ovan lite att stå i framöver. Roligt meeeeen tålamodsprövande att uppfostra en valp.

Lycka till!!
lisselbo
Vi har nog skaffat oss en utmaning när det gäller raserna.
50% Amstaff, 25% Rottis och 25% Dobermann.
Meriona
CITAT (lisselbo @ 02-06-2009, 17:36) *
Vi har nog skaffat oss en utmaning när det gäller raserna.
50% Amstaff, 25% Rottis och 25% Dobermann.

Ingen underdrift direkt! naughty.gif Men det ordnar sig nog med bra matte och husse. 000.gif
susanneedgren
Jösses vilken sötis!

Ett stort lycka till med lilltjejjen!
ingrid fuxwall
Jättesöt men svåra raser - i kombination, lycka till!

Fast min åsikt är att matte/husse inflytandet är överdrivet när det gäller denna typen av blanding - halshugg mig gärna men jag står fast vid att det kan vara en väldigt svår hund Ni skaffat
lisselbo
CITAT (ingrid fuxwall @ 02-06-2009, 21:50) *
Jättesöt men svåra raser - i kombination, lycka till!

Fast min åsikt är att matte/husse inflytandet är överdrivet när det gäller denna typen av blanding - halshugg mig gärna men jag står fast vid att det kan vara en väldigt svår hund Ni skaffat

Jag tänker inte halshugga dig. Har träffat trevliga Amstaff och Rottisar, däremot Dobermann har jag ingen erfarenhet av.
Kajsa, den andra hunden på kortet är en blandning av Rottis, New Foundland, Schäfer och Mastiff, kanske Amstaff.
Henne har vi lyckats bra med, det gäller att vara bestämd och konsekvent blandat med massor av kärlek.
Med Tindra kanske vi får vara lite "hårdare". Men det märker vi med tiden.
blomkronan
Grattis till den sööööta nya familjemedlemen wub.gif
Som du säger med rätt uppfostran blandat med lagom med kärlek så kommer ni få en fin hund smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon