Vi väntade på lökarna och såg fram emot att få plantera. Ett brev kom på posten där det stod att de hade skickat lökarna. Tiden gick och inga lökar kom med posten... Jag kontaktade firmad via mejl och de svarade helt lungt att lökarna hade blivit returnerade föregående vecka.

Jag som vaktat brevbäraren varje dag och kollat posten jättenoga.
Efter många mindre glada mejl från mej så svarade de äntligen och berättade att transporten sker på kundens anvsvar. Egentligen så skulle de inte ha nån orsak att belala tillbaka min pengar men denna gång skulle de göra ett undantag och returnera pengarna. Ännu inga pengar på kontot dock...
Så nu vill jag rekomendera att alla ni som beställer från eurobulb.nl begär att få streckkoden och sifferkoden som är på paketet så ni har nån chans att följa med paketet! Annars är det endast firman, som inte vill ta nåt ansvar för transporten, som har all information som behövs för att kunna leta reda på ett förlorat paket.
Om posten funkar bra och paketet kommer fram(som det gjort tidigare för mej) så är det bra men som mottagare är det lönlöst att gå till posten och säga att "jag väntar på ett paket från Holland. Kan ni hjälpa mej att hitta det?" Posten kan inte göra nåt utan koden som är på paketet!
Så alla ni som tänker beställa av den firman, begär att få koden sänd till er via mejl så börjar kanske firman sända koden åt alla sina kunder.