Jonson
Funderar på att investera i ett växthus då jag märker att det är en hobby både jag & frugan tycker är kul. Vill inte ha ett för litet samtidigt är plånboken inte allt för stor. Har tittat på ett växthus från skånska bygg som heter odla 114 det är 11,4 Kvm min undran är om man kan kombinera odling med ett par sitt möbler eller är det för litet? maila gärna bilder till mig alla tips mottages tacksamt
/Simon
lenaandersson
Jag har beställt ett i dag, 6 veckors leverans tid var det. jag tror att man kan ha en liten sitt grupp, men det beror ju helt på hur mkt man vill odla. jag har mätt ut på gräsmattan där jag ska ha det så visst känns det stort.¨brevid står mitt gamla växthus på 3 kvm. och då känns det enormt det kommande nya. smile.gif
Chamomille
Hej hopp.

Vi har Odla 98 och det ser ut så här:

[attachment=35839:V_xthuset.JPG]

Och vi har en murad grund så den tar ju också lite plats. Visst får ni rum med möbelemang och mys därinne smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon