Motti
Här i Jönköpings läns Landsting har vi fått en jättebra E-tjänst,man kan skaffa sig ett personligt konto där man kan förnya recept beställa tid och skicka efter journaler från sjukhus och vårdcentral.Jätteskönt att slippa sitta i telefonkö i timmar.Bra om man är nyfiken på vad som tex står i ens journaler,fast där får man betala en liten summa för att få journaler hemskickade.Jag har skaffat mig ett konto på stubinen.Någon mer som har erfarenhet av ett sådant konto ?Tycker det är jättebra särskillt när man bor på landet ! tummenupp.gif
Motti
Motti
Ingen som har ett sådant konto ? confused.gif
Wilmer
Finns inte här, men man kan be att få förnyat recept på min vårdcentral och boka tider mm via internet.
Monica M zon 4
Jag skaffade mig ett sånt konto häromdagen. Efter lite stök att fixa e-legitimation så var det väldigt smidigt att beställa medicin och betala. Igår fick jag en stor paket hem i brevlådan. Väldigt behändigt! Visste inte att man kunde beställa hem sina journaler också.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon