Fny
Har någon förslag på roliga aktiviteter som passar en regnig dag som denna?
Aqvakul
Läs en god bok eller skriv och läs här på Odla!
MariaS
Har storstädat i väntan på regnet. Nu är det rent i både samvetet, insidan och utsidan!
ABCiV
Ta på dig regnkläderna och kör med trimmern! Det är ju ändå så slafsigt och äckligt om man ska köra större områden så då brukar jag passa på när det regnar.
Meriona
CITAT (ABCiV @ 04-06-2009, 19:56) *
Ta på dig regnkläderna och kör med trimmern! Det är ju ändå så slafsigt och äckligt om man ska köra större områden så då brukar jag passa på när det regnar.

Udda hobby! crazy.gif
Uggi
Hyr en film och på hemvägen köper du lite godis så är några timmar räddade. bravo.gif
Bee
Regnar det fortfarande? - Sortera böckerna i bokhyllorna; skönlitteratur, facklitteratur (i grupper) -allt a-ö förstås.
Det här är vad jag tänkt göra en regning dag.
Hittills har det inte regnat sååå mycket så jag kommit till skott tongue.gif
blomkronan
Jag brukar passa på att rensa... inte ogräs... utan papper som man lägger i högar som man ska ta hand om senare... naughty.gif
Bee
CITAT (blomkronan @ 05-06-2009, 10:50) *
Jag brukar passa på att rensa... inte ogräs... utan papper som man lägger i högar som man ska ta hand om senare... naughty.gif

En sådan hög har jag. Den är jättestor! Och den kommer nog tyvärr före bokhyllorna i prioriteringen. Fast det är inte lika roligt smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon