Lars-Olof Arvids
Jag har nappat på ett erbjudande från Bonnier Publications om att beställa första delen av DVD-serien "Trädgårdsskolan - steg för steg" för 1 kr + portot. Denna första del skulle handla om perenner. Vilken dag jag beställde minns jag inte, men jag har inte fått denna del. Idag fick jag däremot del 2, om köksträdgården, med bifogad faktura på 219 kr. Jag är betydligt mer intresserad av perenner och hade tänkt avsluta prenumerationen genast när perennfilmen hade kommit. Hur gör jag nu? Det går bara att nå dem på telefon dagtid på vardagar. Nästa vecka är jag ute med jobbet, med fullt program, under måndag till onsdag. Det hänvisas till hemsidan www.kundtjanst.nu - hur kontaktar man dem där? Är det bara på min dator som det inte går att hitta någon mailadress eller något formulär att fylla i? Enda kontaktmöjligheten jag hittar är telefonnumret på vardagar.

Olle
Biggan_
HÄR finns en mailadress, visserligen inte för prenumerationsärenden, men dom måste väl svara dej om hur du skall göra om du mailar den adressen.
Om du inte får tag i perenndvd:n så har jag en du kan få.
Lars-Olof Arvids
Tack Biggan! tummenupp.gif
Nu har jag skickat ett mail till den adressen.

Olle
Lillja
Gå in på www.kundtjanst.nu och logga in på prenumerationsnummer.
Där kan du avbeställa. Gjorde det idag. Blev lite sur när de bara
skickar utan att jag beställt. Typiskt man nappar på ett billigt
erbjudande sen tror de att man vill fortsätta. Dyrt blir det också.
Lars-Olof Arvids
Tack Lillja. Efter lite trixande och letande kom jag till slut fram till "kontakta kundtjänst" (länken dit syntes inte direkt efter inloggning) och har nu skickat ett mail där också.

Olle
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon