crille
oiiiink jag har en planta som sprider sig in till mitt trädgårds land den luktar skart aromtsika och ahr rosa / lila små lommor i kransar efter stammen kolla imitt album så ser vi plantan den har inte blomor nu bara korgaran blommorna va i wink.gif
Hannele
Brunört? vacker när den blommar, men låt den inte sprida sej.

http://linnaeus.nrm.se/flora/di/lamia/prun...ne/prunvul.html
vickeva
CITAT (crille @ 15-10-2003, 16:13)
kolla imitt album

Kanske en dum fråga men jag är ny här.. huh.gif
Var hittar jag ditt album??
crille
ajj wink.gif det är inte brunört det har inte sånna blommer jag ska försöka att ta ett bättre foto på blommkransarna...

..... mitt album hittar du om du klickar på mitt nick namn till sidan av min innlägg och sedna står det album där inte tryck där och voila så är du där tongue.gif
vickeva
CITAT (crille @ 15-10-2003, 21:47)
..... mitt album hittar du om du klickar på mitt nick namn till sidan av min innlägg och sedna står det album där inte tryck där och voila så är du där tongue.gif

men men men det gör ju inte det... är jag blind..??? wub.gif
Berith
CITAT (crille @ 15-10-2003, 21:47)

Nu är ju inte livet riktigt så enkelt... wink.gif Du måste aktivera ditt album för att vi ska kunna se det - gå till din profilinformation och skriv in ditt användarnamn för albumet där.

Voila på dej själv du! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon