Fny
undefined
Någon somn har handlat fröer från denna sida? Är den pålitlig? Jag är så jädra sugen på en ökenros eller två...
TheLan
Har absolut ingen aning om dom e bra eller inte men gud jag vill köpa hela sortimentet!!! wub.gif
Fny
hihi
precis min tanke! det är därför jag frågar er här om råd först! wink.gif
Fny
hehm hehm hehm
kunde inte låta bli, har nu beställt fröer till ökenros (black beauty) och en passiflora (golden giant). Hoppas hoppas hoppas det är ett pålitligt företag! Är lite nervös... Men men, nu är det gjort. Jag återkommer med info om hur det går med leveransen!
TheLan
Ja jag mailade sidan igår om prisuppgifter att skicka till Sverige ( min danska e heeeemsk hehe ) i går kväll och hade fått svar nu i morse. Så på den fronten så var det snabb och bra service. Kommer nog beställa lite därifrån längre fram. Man dreglar ju bara över alla vackra blommor. rolleyes.gif
Sedan hittade jag den här sidan igår med Vägg i Vägg. La en order på två olika passiflora fröer och dom skulle återkomma med bekräftelse på min order vilket dom har gjort nu på morgonen. Företaget verkar seriöst, min order bekräftelse var enkel att läsa och all information som behövdes fanns med, Dom till och med skrev att undrar jag över något så ser dom fram emot att höra av mig. och dom innehar F- skattesedel med. yahoo.gif
Fny
vad skoj, hoppas allt går bra med leveransen för dig också!
Bjarnes skickade omedelbart ut bekräftelse på mitt köp med ett ordentligt kvitto, så jag hoppas att det är bra tecken! =)
Lilian896
CITAT (TheLan @ 08-06-2009, 11:35) *
Ja jag mailade sidan igår om prisuppgifter att skicka till Sverige ( min danska e heeeemsk hehe ) i går kväll och hade fått svar nu i morse. Så på den fronten så var det snabb och bra service. Kommer nog beställa lite därifrån längre fram. Man dreglar ju bara över alla vackra blommor. rolleyes.gif
Sedan hittade jag den här sidan igår med Vägg i Vägg. La en order på två olika passiflora fröer och dom skulle återkomma med bekräftelse på min order vilket dom har gjort nu på morgonen. Företaget verkar seriöst, min order bekräftelse var enkel att läsa och all information som behövdes fanns med, Dom till och med skrev att undrar jag över något så ser dom fram emot att höra av mig. och dom innehar F- skattesedel med. yahoo.gif

Från Vägg i Vägg har jag handlat men över Tradera. Där var de jättebra att ha att göra med. biggrin.gif
Ywonne
Jag handlade Ökenrosfrön från Vägg i Vägg förra höste...sådde dem nu i våras, alla tre frön har grott...så nu är det bara det svåra kvar...att klara barndomen flirting.gif

//Ywonne
TheLan
Vad härligt att höra att dom e bra. Då kan man ju köpa annat av dom i framtiden med biggrin.gif
Alltid roligt när man hittar webbbutiker när man har svårt att ta sig ut och handla av egen maskin.
Anja Danmark
Jeg har handlet hos Bjarne et par gange og er rigtig godt tilfreds - både med frø og levering, så jeg kan godt anbefale at handle hos ham. Han har jo mange spændende ting!
Fny
åå vad skönt att höra! =) jag väntar fortfarande spänt på fröerna jag beställde...
Fny
nu har jag fått fröerna så bjarnes frö og planter får tummen upp från mig! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon