Full version: Förkylning
Monchichii
Hej,

Vad brukar ni göra när ni är förkylda?
Jag är för frisk för att enbart sova och inte alls kry för att gå ut.
Har ni något roligt tips, hur man kan fördröja tiden till jag friskar till

//Monchichii
KURT
Det bästa är lättare fysisk aktivitet, gärna ute.
4:an
mitt bästa tips vid förkylningar är en bra bok, en skön plats att sitta samt sist men inte minst ett glas vatten som man pressar ner en vitlöksklyfta i och värmer i mikron.....lovar man blir aldrig förkyld efter den chocken!!! devil.gif
Motti
Jag äter Bidrottning gelekappslar !så fort jag känner att jag bli förkyld,det har fungerat varje gång i två år,man kanske på sin höjd blir lite smårisig första två dagarna sen är det över.Jag har annars så kallad infektionsastma och har tidigare fått åka in på akuten och få hjälp men sen jag började äta Bidrottning gelekappslar har jag inte ens varit på Vårdcentralen de två sista åren.Jag köper mina genom "alpnaering"lite dyra kanske men värd var enda krona tummenupp.gif
Man kan gå in på www.alpnaering.com och läsa mer om det.

Krya på dig !Motti
Huggorm
Min mirakelkur är att sova, det funkar för mig. Jag är alltid sömnig, så det är bara att lägga sig, ett halvt dygn senare brukar jag vara kry igen wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon