Full version: Maxiflexhandskar?!
SysterJord
...att söka men jag gör ett försök!

På Trädgårdsmässan i Älvsjö i våras köpte jag de mest fantastiska trädgårdshandskar man kan tänka sig. Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken återförsäljaren var och nu vill jag köpa fler av dessa handskar...

De heter JWC Maxiflex Foam Tech. Är det någon här ute som känner till vart man kan köpa dem?
Om man googlar så kommer man antingen till utländska sidor eller till industrisidor...

Tacksam för all hjälp! help.gif
KURT
Om du fotar dem, eller länkar till en bild (även om den finns utomlands), så kanske någon har sett dem. Man kommer nog i allmänhet inte ihåg namn på arbetshandskar!
Red Top
Kan det vara sådana handskar du söker?
Maxi Flex
SysterJord
Red Top - du har räddat mitt trädgårdsliv! Tack snälla, jag ska bums beställa ett gäng! smiley_small_hug.gif
Red Top
Roligt att vara till hjälp.

Lycka till i trädgården! smile.gif
KURT
ITAB har mycket annat intressant också, men man måste handla för 250:- och även med storlekstabeller så kan det j ibland vara svårt att handla kläder på postorder.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon