lenaandersson
Nu tillhör jag också klubben, men jag blir ruinerad på att köpa pallkragar, nu fattas bara två stycken, men måste hitta ett ställe med bra pris på pallkragar, någon som vet runt Uppsala trakten.
Det är riktigt kul stod och skotta i jord två timmar i dag i regnet, vem gör det frivilligt, jag brukar hålla mej inne när det regnar. i morgon ska jag börja plantera i dom bäddar jag har. wub.gif
Red Top
Byggmax
PeterDeleter
????

2 stycken pallkragar behöver du?!

Det kostar inte så mycket slantar. Du kan få två av mig ifall du bor nära Stockholm.

/Fridens
lenaandersson
CITAT (PeterDeleter @ 10-06-2009, 23:03) *
????

2 stycken pallkragar behöver du?!

Det kostar inte så mycket slantar. Du kan få två av mig ifall du bor nära Stockholm.

/Fridens

Det var snällt, men jag bor strax utanför uppssala. så då kostar bensin pengar samma som att köpa här. smiley_small_hug.gif
lenaandersson
Nu är jag färdig, jag har en underbar tvilling bror han fixade dom sista två pallkragarna till mej. så hela eftermiddagen och kvällen har jag jobbat med att skåtta i jord och slutligen planterat och sått. Jag hörde att det skulle komma mkt regn i morgon så jag har klätt in mina pallkragar med plast för det blir lite väl blött i dom märker jag. på marken har jag lagt markduk som slutligen ska få ett lager grus ovan på så det blir snyggt runt odligarna. detta var riktigt kul. hoppas det kommer lite värme snart bara.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon