Full version: Roffe och Rufus
Grå

[attachment=36310:Roffe_oc...s_090611.JPG]
Här kommer en liten bild på de nya familjemedlemmarna. Alice fick tre kattungar, men en av dem hade inte klarat sig av någon anledning. De två som klarade sig mår bra och äter och smaskar så det står härliga till!

I hönshuset finns en liten film på dem också.
Miro
Oj vilka små! sötisar.... wub.gif
anne-li i olofstorp
Sååå söta, och så gott med ett syskon att ty sig till, när hela världen är så hård och kall,,,,
skogstroll
vad underbart smile.gif här är min enda kissekattunge som biter på mor sin när kompisen inte klarade sig sad.gif
[attachment=36327:P6130002.JPG]

Meriona
CITAT (Grå @ 13-06-2009, 11:04) *
[attachment=36310:Roffe_oc...s_090611.JPG]
Här kommer en liten bild på de nya familjemedlemmarna. Alice fick tre kattungar, men en av dem hade inte klarat sig av någon anledning. De två som klarade sig mår bra och äter och smaskar så det står härliga till!

I hönshuset finns en liten film på dem också.

Nämeeeeen, såna sötnosar! Behåller ni dem båda? blomma.gif
Grå
CITAT
Nämeeeeen, såna sötnosar! Behåller ni dem båda? blomma.gif

Nja, jag har åtta katter sedan innan, men om jag inte hittar något hem åt dem får de väl gå här och skrota... Jag hann inte kastrera Alice och Molly innan de hade varit iväg och slarvat, men så snart deras ungar slutat dia ska jag ta med dem till veterinären.
Chamomille
w00t.gif Jösses va små och fina wub.gif
Wilmer
Men plutt wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon