Bodenblomman
.................vad dyrt det blev sweatingbullets.gif . Fick ett växthus av min sambo när jag fyllde år men vi skulle precis flytta då men nu har det äntligen kommit på plats. Idag har jag beställt grejor till det från Weibulls för 2000:-, hyllor, automatiska fönsteröppnare, tomatspiraler mm. Men roligt är det! Än så länge har jag bara gurkor, tomater, banapaprika och physalis i det samt alla blommor som jag sått i vår. Vad kul det ska bli när jag kan sätta ut mina småplantor nästa vår och inte behöva ha dom så veka när sommaren kommer.

Nu väntar jag bara på solen så jag och mina plantor blir glada.
blomkronan
Ja visst är det kul med växthus smile.gif Vore kul om du hade några bilder att visa, det gillar vi smile.gif
Fönteröppnare och andra måsten är som tur va bara en "engångs" utgift. Så nästa år kostar det ju inte så mycket... naughty.gif
Bodenblomman
Jag ska ta lite foton och lägga upp så fort det slutat ösregna. smile.gif
lenaandersson
grattis, själv så väntar jag på ett, just nu har jag ett litet på 3 kvm, det är så gulligt, med ned grävt golv och en fin juten odlings bädd på ena sidan och marktegel på golvet min kompis tyckte att jag skulle ta bort det lilla när jag fick det stora no.gif vadför kan man undra, alltid kan man ha det till något. jag använder det ju i dag, kan väll fort sätta och använda det sedan också kram1.gif .
MariaS
CITAT (lenaandersson @ 14-06-2009, 10:46) *
grattis, själv så väntar jag på ett, just nu har jag ett litet på 3 kvm, det är så gulligt, med ned grävt golv och en fin juten odlings bädd på ena sidan och marktegel på golvet min kompis tyckte att jag skulle ta bort det lilla när jag fick det stora no.gif vadför kan man undra, alltid kan man ha det till något. jag använder det ju i dag, kan väll fort sätta och använda det sedan också kram1.gif .

Absolut. Växthus får man aldrig för mycket av crazy.gif
lenaandersson
CITAT (MariaS @ 14-06-2009, 15:46) *
Absolut. Växthus får man aldrig för mycket av crazy.gif

that's right naughty.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon